![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, I dont no var å poste dette men jeg tror det kanskje en hadrive problem. Min vista har arbeidet for alderen, og nylig har det bare fryser ved lasting velkomstsiden og wont arbeide, det fungerer bare o sikkermodus?, Kan jeg koble til Internett osv. i sikker modus, men vanlige innstillinger bare fryser. hjelp vil være appreicated av den måten jeg Vista 32-bit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som det kan være en driver problem, en av driverne er ulykkelig.
| |||
| |||
| Hvordan kunne jeg sjekke dette da? Jeg tror din rett om det å være sjåfør. Jeg sjekket min enheter og stasjoner på CP men alt virker i god stand, jeg så prøvde et systemgjenopprettingspunkt men mislyktes |
|
| |||
| |||
| Hvis du er på Vista Jeg vil oppstart av Install CD og kjøre Boot reparer. Løser 99% av boot problem med ett klikk. |
|
| |||
| |||
| Ok takk, jeg vil gi det en sjanse |
|
| |||
| |||
| Jeg oppdaget jeg kjøpte min laptop med Vista innebygd og jeg dont ha en Vista CD |
|
| |||
| |||
| sorry for tredje post, men jeg gikk på problemer og løsninger og fant dette problemet skjer om gang datamaskinen ikke virket. Consumer IR-enheter kunne ikke laste driverprogramvaren Hvis dette er noe å bruke? |
|
| |||
| |||
| beklager det 4de innlegg, men jeg oppdager nye ting. Jeg gjort et søk, og dette kom opp Problem hendelse navn: oppstart reapir v2 01: Autofailure 02:6.0.6000.16386.6.0.6001.18000 03:3 04:65537 05: unknown 06: Baddriver 07:0 08:3 09: wrprepair 10:1117 i 06: baddriver tiltrekker oppmerksomhet, men jeg skrånende finner som driver isnt arbeider |