![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej, I dont inte var att skriva detta men jag tror att det kanske ett hadrive problem. Mitt vista har jobbat i evigheter, sedan nyligen det bara låser sig när den laddar välkomna centrum och brukar fungera, det fungerar bara o felsäkert läge?, Jag kan ansluta till Internet osv på felsäkert läge men normala inställningar bara fryser. någon hjälp att appreicated genom det sätt jag Vista 32-bitars |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som det kan vara en förare problem, en av dina förare som är missnöjd.
| |||
| |||
| Hur kan jag kontrollera detta då? Jag tror din rätt om det är en förare. Jag kollade mina enheter och enheter på KP men allt verkar vara i funktionsdugligt skick, jag sedan försökte en systemåterställning men det misslyckades |
|
| |||
| |||
| Om du är på Vista jag skulle starta upp ditt Installera CD och kör Boot reparera. Fixes 99% av uppstartsparametrar fråga med ett klick. |
|
| |||
| |||
| Ok tack, jag vill ge det en chans |
|
| |||
| |||
| Jag har just upptäckt, jag köpte min laptop med Vista byggdes och jag dont har en Vista CD |
|
| |||
| |||
| ledsen för det tredje inlägget, men jag gick på problem och lösningar och hittade den här problem händer om Temne datorn inte fungerade. Consumer IR-enheter kunde inte ladda drivrutinen Om det är någon nytta? |
|
| |||
| |||
| ledsen för den 4: e post, men jag fortsätter att upptäcka nya saker. Jag gjort en sökning och detta kom upp Problem vid namn: start reapir v2 01: Autofailure 02:6.0.6000.16386.6.0.6001.18000 03:3 04:65537 05: okänd 06: Baddriver 07:0 08:3 09: wrprepair 10:1117 den 06: baddriver drar till sig uppmärksamhet, men jag skränande finna föraren isnt arbetar |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Random kraschar / fryser i Vista 64 | fslaugts | Windows-operativsystem | 0 | 13 juni 2009 19:37 |
| Vad är det bästa sättet att gå Installera 64bit Vista över min 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-operativsystem | 3 | 25 maj 2009 08:58 |
| Dual Uppstart Kubuntu och Vista med Vista Installed 1:a | Black Magic | Linux & Alternativa OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Min Vista fryser strax efter start. | Jyan29 | General Hardware Chat | 2 | 30 november 2008 16:40 |
| Media center | craiig | General Software Chat | 4 | 15 maj 2008 10:31 |
| Thread Tools | |
| |