![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eventuelle Vista eksperter her endre temaet i Vista til en eldre XP tema? Jeg liker XP ikoner og jeg prøver å fingure ut hvordan du gjør det. Jeg gjorde et søk, men alle resultatene kom med putting Vista-tema på XP ikke XP tema på Vista. I figuren om jeg kan finne ut hvordan du gjør det for Vista så det bør fungere på Win 7. Takk for noen innsikt i problemet mitt ...
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| ~ Sim Theme Park problemer med Vista ~ | cpugeek | PC & Console Gaming | 0 | 17 juni 2009 16:12 |
| XP tema for Vista? | Haun | Windows-operativsystemer | 3 | 6 januar 2009 07:43 |
| Kan ikke bytte fra XP-tema til Windows Classic | P5200 | Windows-operativsystemer | 2 | 27 desember 2008 06:28 |
| Tema som Hacker / FBI / Matrix / Linux Style for vista | sunnyatscot | Windows-operativsystemer | 3 | 6 desember 2008 17:44 |
| Vista-tema på XP | SpecV | General Software Chat | 19 | 3 februar 2008 11:33 |
| Thread Tools | |
| |