![]() |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg har installeret Vista på en ren drev og sad rundt til 2,5 timer på en opkaldsadgang venter for alle opdateringer. ![]() Så lørdag rundt igen, mens installeret del af McAfee opdateringer. Få op her til morgen at fortsætte og Windows nu ikke kan se mit modem Jeg har undersøgt min hardware til enhver gule mærker og alle fungerer korrekt ------- Jeg har forsøgt igen at installere mit opkaldsadgang forbindelsen og stadig Windows ikke kan se eller finde mit modem.Alle idéer venligst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du roll back driveren i Enhedshåndtering?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når du har installeret opdateringerne gjorde du genstarter computeren? Var det arbejder så? i bekræftende fald de næste ting du har installeret, mcaffe, kan have noget at gøre med det, selvom jeg har ikke kendt en AV for at deaktivere et modem, id prøv en roll back / gendanne hvis det er muligt uden at skulle installere alle opdateringer igen
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Uforenelige modemdrivere For Vista. | KanoakaVirus | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 1 januar 2009 22:46 |
| Windows advarsel på Modem | megabyte | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 19 januar 2008 11:30 |
| Tilslutning kabelforbundet modem til trådløse acces point / modem? Hjælp venligst | DKOli | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 26th Dec 2007 08:51 |
| Drej min Windows XP og USB-kabel modem til en router? | general_ya | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 21. mar 2007 04:15 |
| Modem problem - DSL-modem siger trådløse og lyset er ikke aktiveret | miozaosder | General Hardware Chat | 2 | 18 marts 2007 08:11 |
| Thread Tools | |
| |