![]() |
|
| |||
| |||
| Nou ik installeerde Vista op een schone aandrijving en zaterdag rond de 2,5 uur op een inbelverbinding op te wachten voor alle updates. ![]() Dan zaterdag rond weer terwijl geïnstalleerd onderdeel van McAfee updates. Get up vanmorgen te blijven en Windows nu niet kunnen zien van mijn modem Ik heb mijn hardware voor elke gele merken en alle correct werkt ------- Ik heb geprobeerd opnieuw installeren van mijn dial-up verbinding en Windows nog steeds niet kunnen zien of mijn modem.Any ideas aub |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan je terug van de bestuurder in Apparaatbeheer?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wanneer u de updates geïnstalleerd heeft u de computer opnieuw opstart? was het werken dan? zo ja, het volgende wat u geïnstalleerd, mcaffe, zou te maken kunnen hebben met haar, hoewel ik havent bekend een AV te schakelen een modem, id proberen een roll back / herstellen indien mogelijk zonder het installeren van alle updates weer
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Onverenigbare Modem drivers voor Vista. | KanoakaVirus | Netwerken, modems & VoIP | 10 | De 1 januari 2009 22:46 |
| Windows-waarschuwing op Modem | megabyte | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 19 Jan 2008 11:30 |
| Aansluiten bedrade modem wireless acces point / modem? Help alstublieft | DKOli | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 26 dec 2007 08:51 |
| Zet mijn Windows XP en USB-kabel modem naar een router? | general_ya | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 21 mrt 2007 04:15 |
| Modem probleem - DSL-modem zegt draadloze en het licht niet is ingeschakeld | miozaosder | Algemeen Hardware Chat | 2 | 18 mrt 2007 08:11 |
| Thread Tools | |
| |