![]() |
|
| |||
| |||
| Tja Jag har installerat Vista på en ren fordon och lördag runt för 2,5 timmar på en uppringbar väntar för alla uppdateringar. ![]() Sedan lördag runt igen när den är monterad del av Mcafee uppdateringar. Kom upp i morse för att fortsätta och Windows nu inte kan se mitt modem Jag har kontrollerat min hårdvara för alla gula märken och alla fungerar korrekt ------- Jag har försökt re-installera min uppringbar anslutning och fortfarande går inte att se eller hitta mitt modem.Alla idéer tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du återställa drivrutinen i Enhetshanteraren?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| när du har installerat uppdateringarna gjorde du startar datorn? var det att arbeta då? så nästa sak du installerat mcaffe, kan ha något med det att göra, men jag har icke känt en AV för att inaktivera ett modem, id prova ett Återladdning / återställa om möjligt utan att behöva installera alla uppdateringar igen
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Oförenliga modemdrivrutiner för Vista. | KanoakaVirus | Nätverk, Modem & VoIP | 10 | 1 januari 2009 22:46 |
| Windows varning på Modem | megabyte | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 19 januari 2008 11:30 |
| Ansluta kabelanslutet modem för trådlös anslutning punkt / modem? Hjälp snälla | DKOli | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 26 december 2007 08:51 |
| Slå min Windows XP och USB-kabel modem i en router? | general_ya | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 21 mars 2007 04:15 |
| Modem problem - DSL-modem, säger trådlösa och ljuset inte är aktiverat | miozaosder | General Hardware Chat | 2 | 18 mars 2007 08:11 |
| Thread Tools | |
| |