![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, I de seneste par dage min laptop holder fortæller mig, at's sin hentes en ny Windows Update. Ive installeret Windows Update hver gang. Jeg har også genstartet den bærbare computer, og samtidig lukke sine sagde, at en opdatering blev installeret. Når dette er sket omkring 4 gange jeg tænkte på, hvad opdateringerne var som jeg troede, det var usædvanligt at have 4 separate nye opdateringer. Jeg kiggede på den historie om opdateringer, og jeg har bemærket, at de 4 opdateringer var alle det samme. Ive kopieret oplysninger af opdateringen nedenfor. Har ethvert organ, ellers havde dette problem også? Eller er der nogen ved, hvordan de skal løse dette problem? Sikkerhedsopdatering til Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB936181) Download-størrelse: 5,4 MB Du skal muligvis genstarte computeren for denne opdatering for at træde i kraft. Update type: Vigtigt Et spørgsmål om sikkerhed er blevet identificeret i Microsoft XML Core Services (MSXML), som kan tillade en hacker at kompromittere dit Windows-baserede system og få kontrol over det. Du kan hjælpe med at beskytte computeren ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Når du har installeret opdateringen, skal du muligvis genstarte computeren. Når du har installeret opdateringen, skal den ikke kan fjernes. Mere information: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=88350 Hjælp og support: http://support.microsoft.com Skål Rob |
|
| |||
| |||
| Du kan tjekke ud # 3 på denne side. Hjælp med Windows Updates |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Update Stopper Windows fra Opstart | mrdaveyk | Windows-operativsystemer | 1 | 8 oktober 2009 02:27 |
| Windows Vista vil ikke opdatere | Bubba | Virus, Spyware & Sikkerhed | 56 | 30. maj 2009 14:16 |
| Windows Vista vil ikke opdatere | gamiseta | Windows-operativsystemer | 6 | 4 februar 2009 11:44 |
| Windows Vista Update Problemer - KB36330 - KB950759 | katiecoos | Windows-operativsystemer | 3 | 18 juni 2008 16:08 |
| Windows Vista Update Error | robina80 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 juni 2008 09:09 |
| Thread Tools | |
| |