vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Vistan Windows Update

Reply

Thread Tools
Old 13 tammikuu 2008, 10:57
Banned ryhmän

Default Vistan Windows Update

Hei,

Saat parin viime päivän kannettavassa tietokoneessa pitää kertoa minulle, että on sen ladata uuden Windows Update. Ive asennettu Windows Update joka kerta. Olen myös käynnistetään tietokone ja vaikka sulkemalla sen sanonut, että päivitys on asennettu. Tämän jälkeen on tapahtunut noin 4 kertaa olen ihmetellyt, mitä päivitykset olivat ajattelin, että se oli epätavallista on 4 erillistä uusia päivityksiä. I näytti historiassa päivitykset ja olen huomannut, että 4 päivitykset olivat kaikki samaa. Ive kopioitu tietoja päivityksen alla. Onko elin muuten ollut tämä ongelma? Tai ei kukaan tiedä, miten tämän ongelman ratkaisemiseksi?

Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB936181)
Lataa koko: 5.4 MB
Saatat joutua käynnistämään tietokoneen uudelleen tämän päivityksen tulee voimaan.
Päivityksen tyyppi: Tärkeä
Vakuus on löydetty Microsoft XML Core Services (MSXML), jotka saattavat antaa hyökkääjän saada Windows-pohjaiseen järjestelmään ja ottaa sen hallintaansa. Voit suojata tietokoneen asentamalla tämän Microsoft-päivityksen. Kun olet asentanut tämän kohteen, saatat joutua käynnistämään tietokoneen uudelleen. Kun olet asentanut tämän kohteen, sitä ei voi poistaa.
Lisätietoja:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=88350
Apu ja tuki:
http://support.microsoft.com

Hurraa

Rob
Old 13 tammikuu 2008, 11:26
Moderator Group

Default Vistan Windows Update

Voit tarkistaa # 3 tällä sivulla. Ohje Windows-päivitykset

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vista-päivitys Pysäkit Windowsin käynnistäminen mrdaveyk Windows-käyttöjärjestelmät 1 8 lokakuu 2009 02:27
Windows Vista ei Update Bubba Virusten, vakoiluohjelmien & Security 56 30. toukokuuta 2009 14:16
Windows Vista Ei Update gamiseta Windows-käyttöjärjestelmät 6 4th Feb 2009 11:44
Windows Vista-päivitys Ongelmia - KB36330 - KB950759 katiecoos Windows-käyttöjärjestelmät 3 18th Jun 2008 16:08
Windows Vista-päivitys Virhe robina80 Windows-käyttöjärjestelmät 1 12th Jun 2008 09:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.