mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vista Windows Update

Reply

Thread Tools
Old 13 januari 2008, 10:57
Banned Groep

Default Vista Windows Update

He,

In de afgelopen paar dagen mijn laptop houdt me te vertellen dat het zijn gedownload van een nieuwe Windows Update. Ive geïnstalleerde Windows Update elke keer. Ook heb ik de laptop opnieuw opgestart en terwijl het afsluiten van haar gezegd dat er een update is geïnstalleerd. Nadat dit gebeurd is ongeveer 4 keer vroeg ik me af wat de updates waren als ik dacht dat het ongebruikelijk was om te hebben 4 aparte nieuwe updates. Ik keek over de geschiedenis van de updates en ik merkte dat de 4-updates waren allemaal hetzelfde. Ive gekopieerd van de informatie van de update hieronder. Heeft elk lichaam anders had dit probleem ook? Of heeft er iemand weet hoe dit probleem op te lossen?

Beveiligingsupdate voor Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB936181)
Download grootte: 5.4 MB
Mogelijk moet u uw computer opnieuw opstarten om deze update door te voeren.
Update type: Belangrijke
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld in Microsoft XML Core Services (MSXML) waardoor een kwaadwillende naar uw Windows-systeem en krijgt u controle over hebben. U kunt uw computer beter te beveiligen door deze update van Microsoft. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, hebt u mogelijk de computer te herstarten. Zodra u dit item hebt geïnstalleerd, kan niet worden verwijderd.
Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=88350
Help en Ondersteuning:
http://support.microsoft.com

Sante

Rob
Old 13 januari 2008, 11:26
Moderator Groep

Default Vista Windows Update

Je zou kunnen checken # 3 op deze pagina. Hulp bij het Windows-updates

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Stopt Windows Vista Update van Booten mrdaveyk Windows besturingssystemen 1 8 oktober 2009 02:27
Windows Vista Won't Update Bubba Virus, spyware & Security 56 30 mei 2009 14:16
Windows Vista niet bijwerken gamiseta Windows besturingssystemen 6 De 4 februari 2009 11:44
Update voor Windows Vista problemen - KB36330 - KB950759 katiecoos Windows besturingssystemen 3 18 jun 2008 16:08
Windows Vista Update Error robina80 Windows besturingssystemen 1 12 jun 2008 09:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.