![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, For de siste par dagene min laptop holder forteller meg det de har lastet ned en ny Windows Update. Ive installert Windows Update hver gang. Jeg har også omstartet den bærbare PCen, og samtidig avslutte sin sa at oppdateringen ble installert. Etter dette har skjedd om lag 4 ganger jeg lurte på hva oppdateringene var slik jeg trodde det var uvanlig å ha 4 separate nye oppdateringer. Jeg så på historien om oppdateringer, og jeg la merke til at de 4 oppdateringer var alle det samme. Ive kopierte informasjonen om oppdateringen nedenfor. Har en kropp andre hadde dette problemet også? Eller gjør noen vet hvordan du skal løse dette problemet? Sikkerhetsoppdatering for Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB936181) Nedlastingsstørrelse: 5.4 MB Du må kanskje starte maskinen på nytt for denne oppdateringen skal tre i kraft. Oppdateringstype: Viktig Et sikkerhetsproblem er identifisert i Microsoft XML Core Services (MSXML) som kan tillate en angriper å kompromittere din Windows-baserte systemet og få kontroll over det. Du kan beskytte datamaskinen ved å installere denne oppdateringen fra Microsoft. Når du har installert dette elementet, kan det hende du må starte datamaskinen på nytt. Når du har installert dette elementet, kan det ikke bli fjernet. Mer informasjon: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=88350 Hjelp og støtte: http://support.microsoft.com Skål Rob |
|
| |||
| |||
| Du kan sjekke ut # 3 på denne siden. Hjelp med Windows-oppdateringer |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista-oppdatering stopper Windows fra Booting | mrdaveyk | Windows-operativsystemer | 1 | 8 oktober 2009 02:27 |
| Windows Vista Won't Update | Bubba | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 56 | 30 mai 2009 14:16 |
| Windows Vista Will Not Update | gamiseta | Windows-operativsystemer | 6 | 4 feb 2009 11:44 |
| Windows Vista Update problemer - KB36330 - KB950759 | katiecoos | Windows-operativsystemer | 3 | 18 juni 2008 16:08 |
| Windows Vista Update Error | robina80 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 juni 2008 09:09 |
| Thread Tools | |
| |