![]() |
|
| |||
| |||
| Oplever et problem med Dual opstart. Jeg har Vista installeret på C: drevet, og jeg har et andet drev D:. Vista kom forudinstalleret på min bærbare og jeg har min kopi af XP Pro klar og venter. ive fik nogle instrukser fra http://apcmag.com/5485/dualbooting_vista_and_xp og har fulgt disse, så man undgår den partition bit siden jeg dont nødvendigt. Jeg smider XP i cd-skuffen og genstarte, jeg trykker på en knap og starte op fra XP, XP loader belastninger og alle går ok, jeg får de muligheder for opsætning, reparation og slutte men hvis jeg trykker på en opsætning eller reparation XP ikke kan identificere alle harddiske er installeret og aktiveret. D: er let stor nok til at huse XP men jeg cant ser ud til at komme forbi dette punkt. Det er en NTFS-filsystemet. Enhver hjælp ville være meget værdsat. Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP CD Setup "kan ikke pege på harddiske er installeret og aktiv"? Jeg er ikke sikker på, om "aktive" er et væsel ord eller ikke her. Kan setup se harddisken partitioner på alle? Kan det se harddisk (Jeg går ud fra du har to partitioner på en fysisk drev). Hvis det ikke kan se harddisken ved alle, hvad er den bærbare computer? Betyder "Det er en NTFS-filsystemet." henvise til C:, D: eller begge dele? Hvad sagde du?
| |||
| |||
| Jeg boot fra XP-cd for at installere XP der står "Windows kan ikke finde nogen Hard-diske, skal du sikre, at der er en harddisk tilsluttet, og den har magt" så den eneste mulighed, jeg får er at afslutte og genstarte. Im ikke sikker på, om harddisken er partitioneret eller 2 drev, jeg gjorde ikke partition det var det samme, at når jeg købte min bærbare computer. Begge partitons / drev er NTFS bærbare computer er en Fujitsu Siemens Amilo LI1818 XP boot setup (med blå skærm og ingen mus) fortæller mig, det kan ikke finde nogen harddiske. |
|
| |||
| |||
| , Der giver mening, da. Den Laptop harddisk er SATA (Serial ATA) og i så fald er du nødt til at trykke på F6, mens CD-sonder (den beder dig) og installere de drivere, der fulgte med maskinen, den standard IDE-drivere på cd ikke kan se dit hardware. Førerne er også på Fujitsu support-webstedet. Du bliver nødt til at overføre dem til en diskette, hvis den bærbare computer har et diskettedrev, eller til en USB-memory stick. |
|
| |||
| |||
| meget taknemmelig makker, tak |
|
| |||
| |||
| Flere problemer med im bange. Jeg kan ikke finde drivere til mit bundkort, og dont have et diskettedrev til at installere driverne, hvis jeg werent at finde dem. Enhver hjælp gettin omkring dette ville være massivt værdsat. tak, Razer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle driverne til LI 1818 er tilgængelige her.
| |||
| |||
| Jeg har den SATA drivere fra hjemmesiden, som er ældre end dem på min maskine. Jeg har udvundet den. Zip-filer på min pc og har browed til dem i nlite men der er kun inx og ini-filer, der ikke inf-filer til at installere driverne sammen XP. kan det være mig at gøre noget forkert, men jeg kunne gøre med en trinvis vejledning, hvis nogen ønsker at tid på at skrive en for mig. igen enhver information is appreciated. Razer |
|
| |||
| |||
| Hmmmmm. Det lyder som føreren på hjemmesiden kan være pakket i en selvudpakkende udvinder exe-fil, som er forvirrende ting måske. Jeg har den driver du har brug for så jeg pop den op her for dig. Min søn har samme Laptop og vi brugte nlite til at løse problemet. Et andet punkt, hvis du har problemer med at få XP trådløse netværk driver (jeg kunne ikke finde en overalt sidste september), bruge Enhedshåndtering og lad den søge på nettet for føreren. Dette var den eneste måde jeg kunne finde den. Held og lykke |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual Boot Ubuntu Linux og Vista Nu Enhver OS indlæses ikke! | Blade110L | Linux & Alternative OS | 0 | 14 juni 2009 08:44 |
| Dual boot hjælp - ubuntu installeret, nu tilføje vista | d0od | Windows-operativsystemer | 1 | 7 november 2008 08:47 |
| Spørgsmål om en Vista / Ubuntu dual boot | MJM | Linux & Alternative OS | 11 | 18 oktober 2008 02:29 |
| Sådan: Dual Boot Vista / XP den nemme måde | SocialWarfare | Windows-operativsystemer | 0 | 30 april 2008 19:04 |
| Vista + Raid (og min dual boot) ... lol | Gazmondo | Windows-operativsystemer | 3 | 5 december 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |