vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Vista yksi XP dual boot vaikeuksissa

Reply

Thread Tools
Old 3 maaliskuu 2008, 11:43
Jäsen

Default Vista yksi XP dual boot vaikeuksissa

On ongelmia Dual käynnistämistä.

Minulla on Vista asennettuna C: asema ja olen toiseen asemaan D:. Vista tuli esiasennettiin minun Laptop, ja minulla on kopio XP Pro valmiina. ive sai joitakin ohjeita http://apcmag.com/5485/dualbooting_vista_and_xp ja ne ovat olleet näiden välttäen osio bittinen koska i dont tarvetta.

I heittää XP: n CD-levy ja käynnistä, i paina nappia ja käynnistää XP: n, XP loader kuormituksia ja kaikki menee ok, saan vaihtoehdoista setup-, korjaus-ja lopeta mutta jos i paina joko setup tai korjata XP ei tunnista kaikki kiintolevyt on asennettu ja käytössä. D: se on helposti tarpeeksi suuri talo XP mutta i cant näyttävät käydä läpi tässä asiassa. Se on NTFS-tiedostojärjestelmää.

Kaikki apu olisi tervetullutta.

Razer.
Old 3 maaliskuu 2008, 14:51
Rahoittajien ryhmän

XP CD-asennus "ei voi tunnistaa kaikki kiintolevyt on asennettu ja aktiivinen"? En ole varma, onko "aktiivista" on lumikko sana tai ei ole täällä. Voiko setup katso kiintolevyn osiot ollenkaan? Se voi nähdä kovalevy (otan se sinulla on kaksi osiota yhdessä fyysisessä drive). Jos se ei näy kovalevyn lainkaan, mikä on kannettava tietokone? Onko "Se on NTFS-tiedostojärjestelmää." viitata C:, D: tai molempia? Mitä sanoin sinulle?

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 3 maaliskuu 2008, 14:57
Jäsen

I käynnistää XP CD asentaa XP

lukee "Windows ei löydä mitään hard-levyjä, varmista, on kovalevy kytketty ja sillä on voimaa"

sitten ainoa vaihtoehto i get on lopettaa ja käynnistä uudelleen.

Im not sure if HDD jakautumiseen tai 2-asemat, i didnt osio se se oli kuin, että kun ostin oman kannettavan tietokoneen.

Molemmat partitons / asemia NTFS

kannettava tietokone on Fujitsu Siemens Amilo LI1818

XP boot setup (jossa on sininen näyttö ja hiiri) kertoo minulle se ei löydä mitään kovalevyä.
Old 3 maaliskuu 2008, 15:13
Rahoittajien ryhmän

Tämä on järkevää silloin. Kannettava kiintolevy on SATA (Serial ATA) ja jos on, niin sinun on paina f6 kun CD antureista (se kehottaa sinua) ja asentaa ajurit mukana koneen, standardi IDE-ohjaimet CD eivät näe laitteistoosi. Kuljettajat ovat myös Fujitsu tukea verkkosivuilla. Sinun tulee siirtää ne levyke jos tietokone on levykeasema tai USB-tikulle.
Old 3 maaliskuu 2008, 15:13
Jäsen

kiitollinen mateuutteet, kiitos
Old 4 maaliskuu 2008, 14:32
Jäsen

Lisää ongelmia im peloissaan.

En löydä ohjaimet minun emolevy, ja dont on levykeasema asentaa ajurit jos i werent löytää niitä.

Kaikki apu pääsin noin tämä olisi suuressa arvossa.

kiitos,
Razer
Old 4 maaliskuu 2008, 15:19
Rahoittajien ryhmän

Kaikki kuljettajat ovat LI 1818 ovat saatavilla tässä.

Jos sinulla ei ole levykeasemaa, käytä nlite, Voit luoda uuden XP: n levy ja imu on SATA-ohjain.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 maaliskuu 2008, 15:39
Jäsen

Minulla on SATA-ohjaimia, verkkosivuilla, jotka ovat vanhempia kuin omalla koneella.

Olen purit. Zip-tiedostot minun pc ja browed niille nlite mutta vain inx ja ini-tiedostoa, ei inf-tiedostot asentaa ajurit rinnalle XP.

se saattaa olla minä tehdä jotain väärin, mutta en voi tehdä askel askeleelta opas jos joku haluaa vaivata kirjoittamalla yksi minulle.

uudelleen kaikki tieto on tervetullutta.

Razer
Old 5 maaliskuu 2008, 03:41
Rahoittajien ryhmän

Hmmmmm. se kuulostaa kuljettajan sivustolla voi olla pakattu itsestään uuttamiseksi exe-tiedoston, joka on sekava asiat ehkä.

Minulla on ajuria tarvitse niin I'll pop sen tässä sinulle.
Oma poikani on sama Laptop ja olemme käyttäneet nlite ongelman ratkaisemiseksi.
Toinen asia, jos sinulla on ongelmia saada XP: n langaton verkko-ohjain (en voinut löytyy kaikkialta viime syyskuu), käytä Device Manager ja anna sen etsiä nettotonnilta kuljettajaa. Tämä oli ainoa tapa voisin löytää.

Onnea
Old 5 maaliskuu 2008, 11:59
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by philthomas View Post
Hmmmmm. se kuulostaa kuljettajan sivustolla voi olla pakattu itsestään uuttamiseksi exe-tiedoston, joka on sekava asiat ehkä.

Minulla on ajuria tarvitse niin I'll pop sen tässä sinulle.
Oma poikani on sama Laptop ja olemme käyttäneet nlite ongelman ratkaisemiseksi.
Toinen asia, jos sinulla on ongelmia saada XP: n langaton verkko-ohjain (en voinut löytyy kaikkialta viime syyskuu), käytä Device Manager ja anna sen etsiä nettotonnilta kuljettajaa. Tämä oli ainoa tapa voisin löytää.

Onnea
Suurin osa SATA / RAID ajurit olen ladannut yleensä ovat itsestään uuttamiseksi. Exe: n

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Dual Boot Ubuntu Linux ja Vista Nyt Kaikki OS ei lataa! Blade110L Linux & Alternative OS 0 14th Jun 2009 08:44
Dual boot auttaa - ubuntu asennettu, nyt lisäämällä näköala d0od Windows-käyttöjärjestelmät 1 7. marraskuu 2008 08:47
Kysymys noin Vista / Ubuntu dual boot Linux & Alternative OS 11 18. lokakuu 2008 02:29
Miten: Dual Boot Vista / XP helppo tapa SocialWarfare Windows-käyttöjärjestelmät 0 30th Apr 2008 19:04
Vista + Raid (ja minun dual boot) ... lol Gazmondo Windows-käyttöjärjestelmät 3 5. Joulukuu 2007 04:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.