![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| On ongelmia Dual käynnistämistä. Minulla on Vista asennettuna C: asema ja olen toiseen asemaan D:. Vista tuli esiasennettiin minun Laptop, ja minulla on kopio XP Pro valmiina. ive sai joitakin ohjeita http://apcmag.com/5485/dualbooting_vista_and_xp ja ne ovat olleet näiden välttäen osio bittinen koska i dont tarvetta. I heittää XP: n CD-levy ja käynnistä, i paina nappia ja käynnistää XP: n, XP loader kuormituksia ja kaikki menee ok, saan vaihtoehdoista setup-, korjaus-ja lopeta mutta jos i paina joko setup tai korjata XP ei tunnista kaikki kiintolevyt on asennettu ja käytössä. D: se on helposti tarpeeksi suuri talo XP mutta i cant näyttävät käydä läpi tässä asiassa. Se on NTFS-tiedostojärjestelmää. Kaikki apu olisi tervetullutta. Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP CD-asennus "ei voi tunnistaa kaikki kiintolevyt on asennettu ja aktiivinen"? En ole varma, onko "aktiivista" on lumikko sana tai ei ole täällä. Voiko setup katso kiintolevyn osiot ollenkaan? Se voi nähdä kovalevy (otan se sinulla on kaksi osiota yhdessä fyysisessä drive). Jos se ei näy kovalevyn lainkaan, mikä on kannettava tietokone? Onko "Se on NTFS-tiedostojärjestelmää." viitata C:, D: tai molempia? Mitä sanoin sinulle?
| |||
| |||
| I käynnistää XP CD asentaa XP lukee "Windows ei löydä mitään hard-levyjä, varmista, on kovalevy kytketty ja sillä on voimaa" sitten ainoa vaihtoehto i get on lopettaa ja käynnistä uudelleen. Im not sure if HDD jakautumiseen tai 2-asemat, i didnt osio se se oli kuin, että kun ostin oman kannettavan tietokoneen. Molemmat partitons / asemia NTFS kannettava tietokone on Fujitsu Siemens Amilo LI1818 XP boot setup (jossa on sininen näyttö ja hiiri) kertoo minulle se ei löydä mitään kovalevyä. |
|
| |||
| |||
| Tämä on järkevää silloin. Kannettava kiintolevy on SATA (Serial ATA) ja jos on, niin sinun on paina f6 kun CD antureista (se kehottaa sinua) ja asentaa ajurit mukana koneen, standardi IDE-ohjaimet CD eivät näe laitteistoosi. Kuljettajat ovat myös Fujitsu tukea verkkosivuilla. Sinun tulee siirtää ne levyke jos tietokone on levykeasema tai USB-tikulle. |
|
| |||
| |||
| kiitollinen mateuutteet, kiitos |
|
| |||
| |||
| Lisää ongelmia im peloissaan. En löydä ohjaimet minun emolevy, ja dont on levykeasema asentaa ajurit jos i werent löytää niitä. Kaikki apu pääsin noin tämä olisi suuressa arvossa. kiitos, Razer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki kuljettajat ovat LI 1818 ovat saatavilla tässä.
| |||
| |||
| Minulla on SATA-ohjaimia, verkkosivuilla, jotka ovat vanhempia kuin omalla koneella. Olen purit. Zip-tiedostot minun pc ja browed niille nlite mutta vain inx ja ini-tiedostoa, ei inf-tiedostot asentaa ajurit rinnalle XP. se saattaa olla minä tehdä jotain väärin, mutta en voi tehdä askel askeleelta opas jos joku haluaa vaivata kirjoittamalla yksi minulle. uudelleen kaikki tieto on tervetullutta. Razer |
|
| |||
| |||
| Hmmmmm. se kuulostaa kuljettajan sivustolla voi olla pakattu itsestään uuttamiseksi exe-tiedoston, joka on sekava asiat ehkä. Minulla on ajuria tarvitse niin I'll pop sen tässä sinulle. Oma poikani on sama Laptop ja olemme käyttäneet nlite ongelman ratkaisemiseksi. Toinen asia, jos sinulla on ongelmia saada XP: n langaton verkko-ohjain (en voinut löytyy kaikkialta viime syyskuu), käytä Device Manager ja anna sen etsiä nettotonnilta kuljettajaa. Tämä oli ainoa tapa voisin löytää. Onnea |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dual Boot Ubuntu Linux ja Vista Nyt Kaikki OS ei lataa! | Blade110L | Linux & Alternative OS | 0 | 14th Jun 2009 08:44 |
| Dual boot auttaa - ubuntu asennettu, nyt lisäämällä näköala | d0od | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 7. marraskuu 2008 08:47 |
| Kysymys noin Vista / Ubuntu dual boot | Aå | Linux & Alternative OS | 11 | 18. lokakuu 2008 02:29 |
| Miten: Dual Boot Vista / XP helppo tapa | SocialWarfare | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 30th Apr 2008 19:04 |
| Vista + Raid (ja minun dual boot) ... lol | Gazmondo | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 5. Joulukuu 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |