![]() |
|
| |||
| |||
| Een probleem met dual booting. Ik heb Vista geïnstalleerd op de C:-schijf en ik heb een ander station D:. Vista is geïnstalleerd op mijn laptop en ik heb mijn exemplaar van XP pro klaar. ive got enkele instructie van http://apcmag.com/5485/dualbooting_vista_and_xp en zijn na deze te vermijden dat de partitie beetje sinds i dont nodig is. Ik gooi XP in het cd-lade en start opnieuw op, ik druk op een knop en het opstarten van XP, de XP loader laadt en alles is ok ga, krijg ik de opties voor installatie, reparatie en stoppen maar als ik druk op een installatie of reparatie XP niet kunt identificeren alle harde schijven zijn geïnstalleerd en actief. De D: is gemakkelijk groot genoeg voor huis XP but i cant lijken om voorbij dit punt. Het is een NTFS-bestandssysteem. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De XP-cd Setup "kan geen enkele harde schijven zijn geïnstalleerd en actief"? Ik ben niet zeker of "actief" is een woord of weasel niet hier. Kan setup zie de harde schijf partities op alle? Kan hij zien de harde schijf (Ik neem aan dat u twee partities op een fysieke schijf). Als het niet kan zien de harde schijf op alle, wat is de laptop? Is "Het is een NTFS-bestandssysteem." verwijzen naar C:, D: of beide? Wat zei je?
| |||
| |||
| Ik boot van de XP-cd te installeren XP hij zegt: "Windows kan geen enkele harde-schijven, kunt u ervoor zorgen dat er een harde schijf aangesloten en zij heeft de macht" dan is de enige optie krijg ik te stoppen en herstarten. Im niet zeker of de harde schijf is gepartitioneerd of 2 drives, i didnt partitie hij het was dat toen ik mijn laptop gekocht. Beide partitons / drives zijn NTFS laptop is een Fujitsu Siemens Amilo LI1818 De XP boot setup (met het blauwe scherm en geen muis) vertelt me dat het niet kan vinden alle harde schijven. |
|
| |||
| |||
| Dat is zinvol, dan. De laptop harde schijf is SATA (Serial ATA) en zo ja, heeft u op F6 te drukken terwijl de cd-sondes (hij vraagt u) en het installeren van de drivers die bij de machine, de standaard IDE drivers op de cd niet ziet uw hardware. De stuurprogramma's zijn ook op de Fujitsu support website. U moet overdragen aan een floppy als de laptop heeft een floppy drive, of op een USB memory stick. |
|
| |||
| |||
| dank stuurman, dankzij |
|
| |||
| |||
| Meer moeite im bang. Ik kan het niet vinden van de drivers voor mijn moederbord, en dont hebben een floppy drive om de drivers te installeren als ik werent om ze te vinden. Alle hulp gettin rond dit zou enorm gewaardeerd. bedankt, Razer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle drivers voor de LI 1818 beschikbaar zijn hier.
| |||
| |||
| Ik heb de SATA drivers van de website, die ouder zijn dan degene die op mijn computer. Ik heb gewonnen van het. Zip-bestanden naar mijn pc en hebben overhangend hen in nlite maar er zijn slechts inx en ini-bestanden, geen INF-bestanden om de drivers te installeren naast XP. kan het me iets mis, maar ik kon doen met een stap-voor-stap handleiding als iemand de moeite wil typen een voor mij. opnieuw alle informatie is welkom. Razer |
|
| |||
| |||
| Hmmmmm. het klinkt als de bestuurder op de website kan worden verpakt in een zelf uitpakkende EXE-bestand, dat is verwarrend dingen misschien. Ik heb de driver die u nodig heeft, zodat ik het pop-up hier voor jou. Mijn zoon heeft dezelfde laptop en we gebruikten nlite het probleem aan te pakken. Een ander punt, als je problemen hebt met het ophalen van de XP draadloze netwerk driver (ik kon het niet vinden van een overal afgelopen september), het gebruik van Apparaatbeheer en laat het zoeken op het net voor de bestuurder. Dit was het enige wat ik kon vinden. Succes |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dual Boot Ubuntu Linux en Vista Nu Elke OS wordt niet geladen! | Blade110L | Linux & Alternative OS | 0 | 14 jun 2009 08:44 |
| Dual boot help - ubuntu geïnstalleerd, nu de toevoeging van vergezicht | d0od | Windows besturingssystemen | 1 | 7 nov 2008 08:47 |
| Vraag over een Vista / Ubuntu dual boot | MJM | Linux & Alternative OS | 11 | 18 okt 2008 02:29 |
| Hoe: Dual Boot Vista / XP the easy way | SocialWarfare | Windows besturingssystemen | 0 | 30 apr 2008 19:04 |
| Vista + RAID (en mijn dual boot) ... lol | Gazmondo | Windows besturingssystemen | 3 | 5 Dec 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |