mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

VistaBootPro Spørgsmål ..

Reply

Thread Tools
Old 12. maj 2009, 11:26
Donor-Gruppen

Default VistaBootPro Spørgsmål ..

Et andet spørgsmål tråd ..

1) Betyder det noget, hvilken OS det er installeret på? dvs. Der er på C, eller den nyeste udgave af Windows .. (Installation af XP Pro x86, XP Pro x64, Vista ULT. X64 og Win7 RC1 x64 som vi taler)

2) Hvis jeg er nødt til at installere det på W7, hvordan vil min bootup blive påvirket, når den stopper næste år? Vil det bare gå tilbage til Windows bootmgr automatisk?

Jeg er sikker på, at jeg havde et andet spørgsmål .. men jeg har glemt det.

Hvis jeg husker I'll redigere / post, alt, når jeg husker

Tak for hjælpen igen gutter.

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 13. maj 2009, 23:33
Donor-Gruppen

1. Helst bør det kun være på drevet med opstartsindlæseren, der skal bruges (du installere Vista / 7 første), men disse OS valg er lidt overflødig. Jeg forstår ikke, hvorfor du vil installere alle fire: hvorfor ikke installere Win7 og x86 XP og derefter køre de to andre i FOS, hvis du har brug for dem for kompatibilitet test eller sådan noget?
2. Den opstartsindlæseren vil ikke blive berørt, ligesom den OS. Du kan altid bare fjerne posten men opstartsindlæseren bør arbejde bøde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 14. maj 2009, 11:35
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
1. Helst bør det kun være på drevet med opstartsindlæseren, der skal bruges (du installere Vista / 7 første), men disse OS valg er lidt overflødig. Jeg forstår ikke, hvorfor du vil installere alle fire: hvorfor ikke installere Win7 og x86 XP og derefter køre de to andre i FOS, hvis du har brug for dem for kompatibilitet test eller sådan noget?
Jeg kan bare lægge op uden at det .. ser som de er nu opladningen en tier for det ..

For, hvorfor jeg har installeret alle fire:

Windows 7 RC1: Test / Forsøger it out
Vista Ultimate: Main OS, og forhåbentlig med en VM museum for alle pre-XP OS's .. bare for hobbyfarver
XP x64: Gaming, ikke gør noget på PC endnu, men jeg får FEAR og COD snart forhåbentlig ..
XP x86: Meget lille partition, bogstaveligt talt kun et fejlsikkert. En dejlig enkel OS, og jeg kan bruge det til x86-programmer, der kræver direkte adgang til havn.

Jeg håber, at det gør mig se lidt mindre excentrisk?
Old 14. maj 2009, 18:32
Donor-Gruppen

Forsøg ikke at gøre noget gaming på x64 XP. x64 XP er total lort i hver eneste mulige måde. Jeg virkelig anbefale du gør det 7/x86 XP ting for en grund. Hvis du bruger Vista som en vigtigste OS over 7 du bare ender med at udslette den, og gå til 7 alligevel som 7 bedre på alle måder. Det er dit opkald, men jeg kan virkelig ikke opfordre dig til at gøre den anden nok.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 15. maj 2009, 08:41
Donor-Gruppen

Det er min primære PC skønt, så jeg er tilbageholdende med at bruge en Beta eller RC som mit primære operativsystem på min primære pc ..

Kendskab til mit held, selv om jeg har fundet det ret stabile indtil videre, så snart jeg har gjort det mit vigtigste, noget katastrofalt ville ske.

Jeg virkelig bare nødt til at bruge noget godt og stabilt at være ærlig, som jeg har en masse kursusaktiviteter til at gøre i øjeblikket.

Jeg har allerede haft til at genstarte min medierne, fordi en cd beskadiget som havde den på, når jeg ændret PC (dumt jeg udslettede den gamle pc, før du gør sikker på, at jeg havde min kursusaktiviteter på ny en) og derefter min sikkerhedskopier på skolens server gik Også ikke alt for sikker på, hvad der skete, men masser af mennesker mistede alle der dokumenter, der er på skolens server .. (godt, eleverne en alligevel .. funnily nok lærerne var fine ..)

Tak for den rådgivning, selv om

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.