![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et andet spørgsmål tråd .. ![]() 1) Betyder det noget, hvilken OS det er installeret på? dvs. Der er på C, eller den nyeste udgave af Windows .. (Installation af XP Pro x86, XP Pro x64, Vista ULT. X64 og Win7 RC1 x64 som vi taler) 2) Hvis jeg er nødt til at installere det på W7, hvordan vil min bootup blive påvirket, når den stopper næste år? Vil det bare gå tilbage til Windows bootmgr automatisk? Jeg er sikker på, at jeg havde et andet spørgsmål .. men jeg har glemt det. ![]() Hvis jeg husker I'll redigere / post, alt, når jeg husker ![]() Tak for hjælpen igen gutter.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. Helst bør det kun være på drevet med opstartsindlæseren, der skal bruges (du installere Vista / 7 første), men disse OS valg er lidt overflødig. Jeg forstår ikke, hvorfor du vil installere alle fire: hvorfor ikke installere Win7 og x86 XP og derefter køre de to andre i FOS, hvis du har brug for dem for kompatibilitet test eller sådan noget? 2. Den opstartsindlæseren vil ikke blive berørt, ligesom den OS. Du kan altid bare fjerne posten men opstartsindlæseren bør arbejde bøde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
For, hvorfor jeg har installeret alle fire: Windows 7 RC1: Test / Forsøger it out Vista Ultimate: Main OS, og forhåbentlig med en VM museum for alle pre-XP OS's .. bare for hobbyfarver ![]() XP x64: Gaming, ikke gør noget på PC endnu, men jeg får FEAR og COD snart forhåbentlig .. XP x86: Meget lille partition, bogstaveligt talt kun et fejlsikkert. En dejlig enkel OS, og jeg kan bruge det til x86-programmer, der kræver direkte adgang til havn. Jeg håber, at det gør mig se lidt mindre excentrisk?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Forsøg ikke at gøre noget gaming på x64 XP. x64 XP er total lort i hver eneste mulige måde. Jeg virkelig anbefale du gør det 7/x86 XP ting for en grund. Hvis du bruger Vista som en vigtigste OS over 7 du bare ender med at udslette den, og gå til 7 alligevel som 7 bedre på alle måder. Det er dit opkald, men jeg kan virkelig ikke opfordre dig til at gøre den anden nok.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Det er min primære PC skønt, så jeg er tilbageholdende med at bruge en Beta eller RC som mit primære operativsystem på min primære pc .. Kendskab til mit held, selv om jeg har fundet det ret stabile indtil videre, så snart jeg har gjort det mit vigtigste, noget katastrofalt ville ske. Jeg virkelig bare nødt til at bruge noget godt og stabilt at være ærlig, som jeg har en masse kursusaktiviteter til at gøre i øjeblikket. Jeg har allerede haft til at genstarte min medierne, fordi en cd beskadiget som havde den på, når jeg ændret PC (dumt jeg udslettede den gamle pc, før du gør sikker på, at jeg havde min kursusaktiviteter på ny en) og derefter min sikkerhedskopier på skolens server gik Også ikke alt for sikker på, hvad der skete, men masser af mennesker mistede alle der dokumenter, der er på skolens server .. (godt, eleverne en alligevel .. funnily nok lærerne var fine ..) Tak for den rådgivning, selv om
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |