![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toinen kysymyksiä säikeen .. ![]() 1) Onko se asia, johon käyttöjärjestelmä on asennettu? eli. Kumpi on C tai uusin Windows .. (Asennus XP PRO x86, XP PRO x64, Vista ULT. X64-ja Win7 RC1 x64 kuin puhumme) 2) Jos minulla on asentaa se W7, miten minun käynnistyskansiosta vaikuttaa, kun se lakkaa ensi vuonna? Onko se vain palata ikkunat bootmgr automaattisesti? Olen varma, että minulla oli toinen kysymys .. mutta olen unohtanut sen. ![]() Jos muistan I'll muokata / post mukaan, kun muistan ![]() Kiitos avusta taas kaverit.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. Mieluiten sen pitäisi vain olla aseman kanssa käynnistyslataimen sitä aiotaan käyttää (asenna Vista / 7 ensin), mutta ne OS valinnat ovat jokseenkin tarpeeton. En ymmärrä, miksi haluat asentaa kaikki neljä: miksi ei voi asentaa Win7 ja x86 XP ja suorita muut kaksi vms jos tarvitset niitä yhteensopivuuden testaus tai jotain? 2. Käynnistyslataimen ei vaikuta, vain OS. Voit aina poistaa merkinnän mutta käynnistyslataimen pitäisi toimia hyvin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Siitä, miksi olen asentanut kaikki neljä: Windows 7 RC1: Testaus / Yritetään sitä Vista Ultimate: Main OS, ja toivottavasti VM museo kaikki pre-XP OS: n .. vain huvi ![]() XP x64: Gaming, älä tee mitään PC vielä, mutta saat FEAR ja COD pian toivottavasti .. XP x86: Erittäin pieni osio, kirjaimellisesti vain viankestävänä. A nice yksinkertainen OS, ja voin käyttää sitä x86 sovelluksia, jotka edellyttävät suoraan satamaan pääsy. Toivon, että saa minut hieman vähemmän epäkeskinen?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Älä yritä tehdä mitään pelaamista koskeva x64 XP. x64 XP on yhteensä paskaa joka ikisessä mahdollisella tavalla. En todellakaan suosittele teet 7/x86 XP asia syy. Jos käytät Vistan tärkein OS yli 7 sinun vain päätyä pyyhkimällä sitä ja menee 7 anyway kuin 7 on parempi kaikin tavoin. Se puhelu mutta en todellakaan voi pyytää teitä tekemään muita riitä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Se on ensisijainen PC kuitenkin niin olen haluttomia käyttää Beta tai RC kuin tärkeimmistä käyttöjärjestelmä tärkeimmistä PC .. Tietäen minun onnea, vaikka olen ollut melko vakaana niin paljon, heti kun olen tehnyt sen tärkeimmistä, jotakin tuhoisaa olisi tapahtunut. Olen todella tarvitsee vain käyttää jotain hyvää ja vakaa olla rehellinen, koska minulla on paljon opintokurssien tehdä tällä hetkellä. Olen jo joutunut uudelleen minun media koska CD vioittunut joka oli se, kun olen muuttanut PC (stupidly I pyyhki vanhan PC ennen varma Minulla oli opintokurssien on uusi) ja sitten minun varmuuskopiot on koulun palvelin meni Myös ole aivan varma mitä tapahtui, mutta kuormien ihmiset menettivät kaikki olemassa asiakirjoja, jotka olivat koulun palvelimeen .. (no, oppilaiden yksi anyway .. sukkelasti tarpeeksi opettajia oli hieno ..) Kiitos neuvosta vaikka
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kaksi kysymystä tästä | chrismorris730 | Rautatavaran Chat | 10 | 8th Feb 2008 19:14 |
| Kaksi kysymystä! | pvkemail | General Software Chat | 3 | 21. Jan 2008 22:25 |
| Kysymykset | Jase123 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 10. Joulukuu 2007 12:56 |
| RAM Kysymykset | ComputerGuy | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 24. lokakuu 2007 05:19 |
| Muutamia kysymyksiä minun ram ja CPU | BrucieBonus | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 12. lokakuu 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |