mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

VistaBootPro Vragen ..

Reply

Thread Tools
Old 12 mei 2009, 11:26
Donor Groep

Een andere vragen draad ..

1) Maakt het uit welk OS het is geïnstalleerd op? dwz. Welke is op C, of de nieuwste versie van Windows .. (Installeren van XP Pro x86, XP Pro x64, Vista ult. X64 en Win7 RC1 x64 als we spreken)

2) Als ik moet installeren op W7, hoe zal ik het opstarten worden aangetast wanneer het stopt volgend jaar? Zal het net terug te keren naar Windows Bootmgr automatisch?

Ik ben zeker dat ik had nog een vraag .. maar ik ben vergeten.

Als ik mij goed herinner ik bewerk / post, afhankelijk van wanneer ik herinner me

Bedankt voor de hulp weer jongens.
Old 13 mei 2009, 23:33
Donor Groep

1. Bij voorkeur moet het gewoon op het station met de bootloader die gebruikt zal worden (gelieve te installeren Vista / 7, eerste), maar die OS keuzes zijn enigszins overbodig. Ik begrijp niet waarom je zou installeren alle vier: waarom niet installeren Win7 en x86 XP en voer vervolgens de andere twee in VMs als u ze nodig hebben voor compatibiliteit testen of zo?
2. De bootloader zal niet worden beïnvloed, maar het OS. U kunt altijd gewoon verwijderen van de vermelding, maar de bootloader zou moeten werken.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 14 mei 2009, 11:35
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
1. Bij voorkeur moet het gewoon op het station met de bootloader die gebruikt zal worden (gelieve te installeren Vista / 7, eerste), maar die OS keuzes zijn enigszins overbodig. Ik begrijp niet waarom je zou installeren alle vier: waarom niet installeren Win7 en x86 XP en voer vervolgens de andere twee in VMs als u ze nodig hebben voor compatibiliteit testen of zo?
Ik kan alleen opgemaakt zonder dat .. want ze zijn nu opladen van een tientje voor het ..

Wat de reden waarom ik heb alle vier:

Windows 7 RC1: Testen / Trying it out
Vista Ultimate: Main OS, en hopelijk met een VM museum van alle pre-XP OS's .. alleen voor vermaak
XP x64: Gaming, doen niet mee op de PC, maar ik krijg je angst en COD binnenkort hopelijk ..
XP x86: Zeer kleine partitie, letterlijk slechts een faalveilig. Een mooie eenvoudige OS, en ik kan het gebruiken voor x86 toepassingen die directe toegang tot de haven.

Ik hoop dat maakt me een beetje minder vreemd?
Old 14 mei 2009, 18:32
Donor Groep

Probeer niet om een gaming op XP x64. XP x64 is totale onzin in elke mogelijke manier. Ik beveel u de 7/x86 XP wat voor een reden. Als je gebruik maakt van Vista als een van de belangrijkste OS ruim 7 u zojuist uiteindelijk poetsdoeken en zal tot en met 7 sowieso als 7 is beter in elk opzicht. Het is uw oproep, maar ik kan niet echt een dringend beroep op u doen de andere genoeg.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 15 mei 2009, 08:41
Donor Groep

Het is mijn primaire pc, dus ik ben huiverig voor het gebruik van een Beta of RC als mijn main OS op mijn belangrijkste PC ..

Weten mijn geluk, maar ik heb het gevonden redelijk stabiel tot nu toe, zodra ik het als mijn voornaamste gemaakt, iets wat rampzalig zou gebeuren.

Ik echt alleen maar gebruik moeten maken iets goed en stabiel om eerlijk te zijn, zoals ik heb veel cursussen te doen op dit moment.

Ik heb al mijn media opnieuw te starten, omdat een cd beschadigd dat het op toen ik veranderd PC (dom Ik veegde de oude pc voordat zij ervoor had ik mijn cursussen over de nieuwe) en dan mijn back-up op de server school ging Ook niet zo zeker van wat er is gebeurd, maar tal van mensen verloren er alle documenten die op de school server .. (nou ja, de leerlingen een toch .. grappig genoeg de leerkrachten was fine ..)

Bedankt voor het advies al

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.