mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

VistaBootPro Spørsmål ..

Reply

Thread Tools
Old 12 mai 2009, 11:26
Donor Group

Default VistaBootPro Spørsmål ..

Et annet spørsmål tråd ..

1) Har det noe å si hvilket OS det er installert på? ie. Som er på C, eller den nyeste utgaven av Windows .. (Installere XP Pro x86, XP Pro x64, Vista Ult. X64 og Win7 RC1 x64 som vi snakker)

2) Hvis jeg må installere det på W7, hvordan vil min bootup bli påvirket når det stopper neste år? Vil det bare gå tilbake til Windows bootmgr automatisk?

Jeg er sikker på at jeg hadde et annet spørsmål .. men jeg har glemt det.

Hvis jeg husker jeg skal redigere / post, avhengig når jeg husker

Takk for hjelpen igjen folkens.

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 13 mai 2009, 23:33
Donor Group

1. Fortrinnsvis bør det være på stasjonen med bootloader som skal brukes (kan du installere Vista / 7 første), men de OS Valgene er litt overflødig. Jeg forstår ikke hvorfor du vil installere alle fire: hvorfor ikke installere Win7 og x86 XP og deretter kjøre de to andre i VMS hvis du trenger dem for kompatibilitetstesting eller noe?
2. The bootloader påvirkes ikke, bare OS. Du kan alltid bare fjerne oppføringen men bootloader skal fungere fint.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 14 mai 2009, 11:35
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Carbon View Post
1. Fortrinnsvis bør det være på stasjonen med bootloader som skal brukes (kan du installere Vista / 7 første), men de OS Valgene er litt overflødig. Jeg forstår ikke hvorfor du vil installere alle fire: hvorfor ikke installere Win7 og x86 XP og deretter kjøre de to andre i VMS hvis du trenger dem for kompatibilitetstesting eller noe?
Jeg kan bare settes opp uten det .. ser som de er nå belaste et tenner på det ..

På hvorfor jeg har installert alle fire:

Windows 7 RC1: Testing / Prøver ut
Vista Ultimate: Main OS, og forhåpentligvis med VM museum av alle pre-XP OS's .. bare for moro
XP x64: Gaming, ikke gjør noe på PC ennå, men jeg får frykt og COD snart forhåpentligvis ..
XP x86: Svært liten partisjon, bokstavelig talt bare en fail safe. En fin enkel OS, og jeg kan bruke det for x86 programmer som krever direkte port tilgang.

Jeg håper at jeg ser litt mindre eksentrisk?
Old 14 mai 2009, 18:32
Donor Group

Ikke prøv å gjøre noe spilling på x64 XP. x64 XP er totalt faen i hver mulig måte. Jeg anbefaler at du gjør 7/x86 XP tingen for en grunn. Hvis du bruker Vista som hovedregel OS over 7 vil du bare ende opp tørke den og gå til 7 allikevel som 7 er bedre på alle måte. Det er din samtale, men jeg kan ikke oppfordre deg til å gjøre de andre nok.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 15 mai 2009, 08:41
Donor Group

Det er mitt primære PC skjønt, så jeg er motvillige til å bruke en Beta eller RC som hoved OS på min hoved PC ..

Knowing min flaks, men jeg har funnet det ganske stabilt så langt, så snart jeg gjorde det min hovedkonto, noe ulykksalig ville skje.

Jeg trenger bare å bruke noe godt og stabilt for å være ærlig, så har jeg mye coursework å gjøre i øyeblikket.

Jeg har allerede måtte starte mitt media fordi en CD ødelagt som hadde den på når jeg endret PC (stupidly jeg tørkes den gamle PCen før du gjør at jeg hadde min coursework på nytt) og mine sikkerhetskopier på skolens server gikk også, ikke så sikker på hva som skjedde, men masse mennesker mistet alle det dokumenter som var på skolen server .. (vel, elevene en anyway .. funnily nok lærerne var fine ..)

Takk for råd om

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.