![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ett annat frågor tråden .. ![]() 1) Spelar det någon roll vilken OS det är installerat på? dvs. Vilket är på C, eller den senaste utgåvan av Windows .. (Installera XP Pro x86, XP Pro x64, Vista Ult. X64 och Win7 RC1 x64 nu) 2) Om jag måste installera det på W7, hur kommer min uppstart att påverkas när det slutar nästa år? Kommer det bara gå tillbaka till windows bootmgr automatiskt? Jag är säker på att jag hade en annan fråga .. men jag har glömt det. ![]() Om jag minns jag redigera / post, beroende när jag minns ![]() Tack för hjälpen igen killar.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. Helst bör det bara vara på enheten med starthanterare som kommer att användas (du installera Vista / 7 först) men dessa OS val är något överflödig. Jag förstår inte varför du vill installera alla fyra: varför inte installera Win7 och x86 XP och kör sedan de två andra i VMS om du behöver dem för kompatibilitetstester eller nåt? 2. Starthanteraren kommer inte att påverkas, precis OS. Du kan alltid bara ta bort posten men starthanteraren bör fungera bra.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
När det gäller anledningen till att jag har installerat alla fyra: Windows 7 RC1: Provning / Försöker ut Vista Ultimate: Huvudsida OS, och förhoppningsvis med ett VM museum för alla pre-XP OS's .. bara för att roa ![]() XP x64: Gaming, inte gör något på datorn än, men jag får FEAR och COD snart förhoppningsvis .. XP x86: Mycket liten partition, bokstavligen bara en felsäker. En trevlig enkel OS, och jag kan använda den för x86-program som kräver direkt hamn. Jag hoppas det får mig att se lite mindre excentrisk?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Försök inte göra något spel på x64 XP. x64 XP är totalt skit i alla möjliga sätt. Jag rekommenderar att du gör det 7/x86 XP sak av en anledning. Om du använder Vista som främsta OS över 7 du bara sluta att torka det och kommer att 7 ändå eftersom 7 är bättre på alla sätt. Det är ditt samtal men jag kan verkligen inte uppmana er att göra de andra nog.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Det är min primära dator dock, så jag är tveksamma till att använda en Beta eller RC som min huvudsakliga OS på min stora dator .. Veta min lycka, även om jag har hittat det relativt stabil så länge, så fort jag gjorde det min viktigaste, något katastrofalt skulle hända. Jag behöver bara använda något bra och stabilt för att vara ärlig, jag har en hel del kurser att göra just nu. Jag har redan varit tvungen att starta om min media eftersom en CD skadade som hade den på när jag förändrats PC (dumt jag torkas den gamla datorn innan säker på att jag hade mina kurser på nytt en) och sedan min säkerhetskopior på skolans server gick också, inte alltför säker på vad som hände, men massor av människor som förlorat allt det dokument som fanns på skolans server .. (ja, eleverna en ändå .. lustigt nog lärarna var bra ..) Tack för rådet men
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |