| Jeg har omkring 50 klienter, der bruger VPN og currenlty kun omkring 50% arbejde. Det hænger på at kontrollere brugernavn og adgangskode.
Problemet startede omkring en måned siden, da vi gik fra DSL til T1. Fra hvad jeg har læst bruger en Cisco router kan blokere VPN skal du tilføje "fixup protocol PPTP 1723". ATT forvalter vores Cisco router, og de sagde, at det skulle fungere fint, og de kørte et kredsløb prøve at sørge for, der kom tilbage normal. VPN-router har IP 12.200.xx/29 den grund, jeg synes stadig sin routeren er fordi, hvis du opretter forbindelse til VPN-serveren fra en anden 12.200.xx/29 adresse fungerer det fint, eller hvis du opretter forbindelse til VPN-server i vores netværk det fungerer fint som godt. Det forklarer ikke, hvorfor nogle gange virker det og nogle gange er det ikke.
Den næste ting, jeg forsøgte var på klientcomputeren firewall i renabled firewallen for at sikre, at firewall-tjenesten fungerer fint siden firewall tjenesten bruges til at indkapsle VPN-protokol. Denne stadig ingen diffrence jeg også tjekkes klienterne router for at sikre, at den gør det muligt IPSEC paththrough og PPTP passthrough. Alt dette gjorde intet.
De kunder, der bruger VZW adgang kort er til at klikke genopkald om 5x at oprette forbindelse til VPN.
Så jeg mistede kan nogle en tilbyde nogle råd. Tak |