VPN-yhteyden kysymykset - Se jumittuu todentamista käyttäjätunnus ja salasana. Minulla on noin 50 asiakasta käyttää VPN ja currenlty vain noin 50% työssä. Se jumittuu todentamista käyttäjätunnus ja salasana.
Ongelma alkoi noin kuukausi sitten, kun menimme alkaen DSL T1. Mitä olen lukenut käyttäen cisco reititin voi estää VPN joudut Lisää "fixup pöytäkirja pptp 1723". ATT hoitaa meidän cisco router ja ne sanoi, että se olisi toimivat hyvin, ja he juoksivat virtapiirin testi varmista, joka tuli takaisin normaaliksi. VPN-reititin on IP 12.200.xx/29 syystä olen edelleen sitä mieltä, että sen reitittimen on sillä jos muodostaa yhteyden VPN-palvelimeen toisesta 12.200.xx/29 osoite se toimii sakkoon tai jos otat yhteyden VPN-palvelimen sisällä verkostomme it works fine as well. Tämä ei selitä, miksi joskus se toimii ja joskus ei.
Seuraava asia, josta olen yrittänyt oli asiakkaan palomuuri i renabled palomuurin ja varmista, että palomuuripalvelu works fine koska palomuuripalvelu käytetään koteloitua VPN-protokolla. Tämä vielä ole diffrence Olen myös tarkistanut asiakkaiden reitittimen kanssa, varmista, että se mahdollistaa IPSEC paththrough ja PPTP passthrough. Tämä kaikki ei tehnyt mitään.
Asiakkaat, jotka käyttävät VZW henkilökorteista on napsautettava soitontoisto noin 5x muodostaa yhteyden VPN.
Joten olen menettänyt voi noin tarjota joitakin neuvoja. Kiitos |