VPN-verbinding Issues - Het blijft hangen op de verificatie van gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb ongeveer 50 cliënten die gebruikmaken van VPN en currenlty slechts ongeveer 50% werk. Het hangt op de verificatie van gebruikersnaam en wachtwoord.
Het probleem begon ongeveer een maand geleden, toen we van DSL tot T1. Van wat ik gelezen met behulp van een Cisco VPN-router kunnen blokkeren moet u toevoegen "fixup protocol pptp 1723". ATT beheert onze Cisco router en ze zei dat het zou moeten werken en ze liep een circuit testen om ervoor te zorgen dat die kwam terug normaal. De VPN-router heeft het IP 12.200.xx/29 de reden denk ik nog steeds dat het de router is, want als u verbinding maakt met de VPN-server van een ander adres 12.200.xx/29 werkt goed, of als u een verbinding met de VPN-server binnen ons netwerk het werkt prima ook. Dit betekent niet uitleggen waarom soms werkt het en soms niet.
Het volgende wat ik probeerde was op de client firewall i renabled de firewall om ervoor te zorgen dat de firewall dienst werkt uitstekend aangezien de firewall dienst wordt gebruikt om te vatten VPN-protocol. Dit nog steeds geen verschil ik ook gecontroleerd of de klanten router om ervoor te zorgen dat het mogelijk IPSEC paththrough en PPTP passthrough. Dit alles deed niets.
De cliënten die gebruik maken van VZW toegang kaarten moet klikken herhalen over 5x om verbinding te maken met VPN.
Dus ik ben verloren kan iemand mij enkele adviezen. Bedankt |