mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

VPN-tilkobling Problemstilling - Det henger på bekrefte brukernavn og passord.

Reply

Thread Tools
Old 7 juni 2009, 00:03
New Member Group

Default VPN-tilkobling Problemstilling - Det henger på bekrefte brukernavn og passord.

Jeg har rundt 50 klienter som bruker VPN og currenlty bare ca 50% arbeid. Det henger på bekrefte brukernavn og passord.
Problemet startet omtrent en måned siden da vi gikk fra DSL til T1. Fra hva jeg leses med en Cisco-ruter kan blokkere VPN må du legge til "fixup protokollen PPTP 1723". ATT forvalter våre Cisco router og de sa det skulle fungere fint, og de kjørte en krets test for å være sikker som kom tilbake normal. VPN-ruteren har IP 12.200.xx/29 grunnen jeg fortsatt tror det ruteren, er at hvis du kobler deg til VPN-serveren fra en annen 12.200.xx/29 adressen fungerer bra, eller hvis du kobler deg til VPN-serveren i nettverket vårt den fungerer fint også. Dette betyr ikke forklare hvorfor noen ganger fungerer det, og noen ganger er det ikke.
Det neste jeg prøvde var på klienten brannmur i renabled brannmuren for å kontrollere at brannmuren tjenesten fungerer fint fordi brannmuren er vant til encapsulate VPN protokoll. Dette likevel gjøres ingen diffrence jeg også kontrollert klienter ruter for å kontrollere at den tillater IPSEC paththrough og PPTP-gjennomgang. Alt dette gjorde ingenting.
Klientene som bruker VZW adgangskort må klikke ringe om 5x å koble til VPN.
Så jeg mistet kan enkelte en tilby noen råd. Takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjemmenettverket - Trenger du brukernavn og passord for å få tilgang til andre filer Briancmitchell Windows-operativsystemer 1 2 juni 2009 19:30
Kan ikke kvitt Malware - Internet Connection Problemstilling joeshcosmo Virus, spionprogrammer og sikkerhet 17 19 mai 2009 10:24
Internett problemer gusjenkins Windows-operativsystemer 1 15nde sep 2008 08:14
Trådløs tilkobling Problemstilling archaeoman Nettverk, modem og VoIP 4 11 desember 2007 07:18
Tilkoblingsproblemer Imperdimper Nettverk, modem og VoIP 13 19nde sep 2007 08:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.