mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

WANTED: Philips Freevents x51 Recovery Disk

Closed Thread

Thread Tools
Old 4 november 2007, 22:51
Ny Medlem Gruppen

Default WANTED: Philips Freevents x51 Recovery Disk

Jeg har brug for at tørre mine Philips X51 laptop og geninstallere fra bunden. De dejlige mennesker på Philips, dog ikke omfatter opsving disketter - du er nødt til at lave dine egne fra en præ-installeret pakke. Jeg gjorde det (som du kan kun gøre én gang!) Og lagres diskene sikkert, men det viste sig, at da jeg kom til brug for dem Disk 1 blev beskadiget og ubrugelig. Disks 2 & 3 er fine.

Hvis du vil købe en ny kopi vil koste ME 35 pounds plus udstationering til Japan (hvor jeg bor nu) Enhver derude med de relevante disk (kun disk 1) er villige til at uploade det til mig? Eller gør nogen vide om, hvor jeg kan få fat i det? Ellers vil jeg bide den prik & løn.

Tak!
Old 5 november 2007, 08:31
Redaktør Gruppen

Citat:
Jeg har brug for at tørre mine Philips X51 laptop og geninstallere fra bunden.
Opsving disketter normalt ikke omfatter selve operativsystemet. De bare sætte systemet tilbage til en arbejdsgruppe status (som regel det tidspunkt, hvor disken blev gjort) i tilfælde af større fejl.

Hvis du allerede har visket disken ren og ikke har en install disk, kan du se på opkøb Operating System disken, fordi du vil bruge en aktivisering nøglen til at aktivere Windows med Microsoft.

Old 4. maj 2008, 00:59
Ny Medlem Gruppen

[quote = chrismass1; 36.043] Jeg har brug for at tørre mit Philips X51 laptop og geninstallere fra bunden. De dejlige mennesker på Philips, dog ikke omfatter opsving disketter - du er nødt til at lave dine egne fra en præ-installeret pakke. Jeg gjorde det (som du kan kun gøre én gang!) Og lagres diskene sikkert, men det viste sig, at da jeg kom til brug for dem Disk 1 blev beskadiget og ubrugelig. Disks 2 & 3 er fine.

Hvis du vil købe en ny kopi vil koste ME 35 pounds plus udstationering til Japan (hvor jeg bor nu) Enhver derude med de relevante disk (kun disk 1) er villige til at uploade det til mig? Eller gør nogen vide om, hvor jeg kan få fat i det? Ellers vil jeg bide den prik & løn.
Old 4 maj 2008, 01:00
Ny Medlem Gruppen

hello Chirsmass, jeg står over for samme problem. vil du så hjælpe mig ud fra dette problem min disc 1 er ligeledes ikke i orden. Jeg bor i banglsdesh ... det vil være rigtig rart, hvis du hjælpe mig ud af situationen.

takke jer

Sifat
Old 4 maj 2008, 08:01
Redaktør Gruppen

Dette er en gammel tråd babyelephant. Du starte en ny.

Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.