vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ostetaan: Philips Freevents x51 Recovery Disk

Closed Thread

Thread Tools
Old 4 marraskuu 2007, 22:51
Uusi Jäsen

Default Ostetaan: Philips Freevents x51 Recovery Disk

Minun täytyy pyyhkiä minun Philips X51 laptop ja asenna tyhjästä. Ihanat ihmiset Philips, mutta ei ole hyödyntäminen levyt - sinun täytyy tehdä kokonaan oman esiasennettuna paketin. Tein tämän (joka voi tehdä vain kerran!) Ja tallennetaan levylle turvallisesti, mutta kävi ilmi, että kun tulin siihen tarvetta Disk 1 oli vahingoittunut ja on käyttökelvoton. Levyt 2 ja 3 ovat kunnossa.

Ostaa uusi kopio maksoi 35 puntaa plus lähettämisestä Japaniin (jossa nyt elän) Kaikki siellä asiaa levyn (vain levy 1) haluavat lähettää sen minulle? Tai ei kukaan tiedä, jos saan pitää sen? Muuten Minä urheasti ja palkka.

Kiitos!
Old 5 marraskuu 2007, 08:31
Moderator Group

Quote:
Minun täytyy pyyhkiä minun Philips X51 laptop ja asenna tyhjästä.
Recovery-levyt eivät yleensä ole käyttöjärjestelmä. He vain laittaa järjestelmän takaisin työtehtävissä (yleensä piste, kun levy on tehty), jos merkittävä epäkohta.

Jos olet jo pyyhkinyt levyn puhtaat ja eivät asentaa levylle, voidaan tarkastella ostaa Käyttöjärjestelmä levyn, koska sinun aktivoiminen avain jotta aktivoida akkuna Microsoft.

Old 4. toukokuuta 2008 00:59
Uusi Jäsen

[quote = chrismass1; 36043] Minun täytyy pyyhkiä minun Philips X51 laptop ja asenna tyhjästä. Ihanat ihmiset Philips, mutta ei ole hyödyntäminen levyt - sinun täytyy tehdä kokonaan oman esiasennettuna paketin. Tein tämän (joka voi tehdä vain kerran!) Ja tallennetaan levylle turvallisesti, mutta kävi ilmi, että kun tulin siihen tarvetta Disk 1 oli vahingoittunut ja on käyttökelvoton. Levyt 2 ja 3 ovat kunnossa.

Ostaa uusi kopio maksoi 35 puntaa plus lähettämisestä Japaniin (jossa nyt elän) Kaikki siellä asiaa levyn (vain levy 1) haluavat lähettää sen minulle? Tai ei kukaan tiedä, jos saan pitää sen? Muuten Minä urheasti ja palkka.
Old 4 toukokuu 2008, 01:00
Uusi Jäsen

Hei Chirsmass, olen sama ongelma. voisitko auttaa minua tämän ongelman Levy 1 ei myöskään toimi. Asun banglsdesh ... se on todella mukavaa, jos autat minut pois tilanteesta.

kiittämällä

sifat
Old 4 toukokuu 2008, 08:01
Moderator Group

Tämä on vanha ketju babyelephant. Aloita uusi.

Closed Thread

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
I Need palautuskonsolin Disk on IBM Thinkpad A31 caselles206 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 15. Huhtikuu 2009 11:44
Philips Freevents X50 Power Issue lloydy23 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 22. Huhtikuu 2008 04:26
XP Pro TAKAISINPERINTÄ LEVY päätöksentekoon? pete21 Windows-käyttöjärjestelmät 1 24. Joulukuu 2007 16:20
Korvaaminen kovalevy on Philips Freevents kannettava tietokone chrismass1 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 10. lokakuu 2007 09:24
Windowsin automaattisten järjestelmien hyödyntämistä levy potnoodle Windows-käyttöjärjestelmät 3 27. Jul 2007 11:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.