![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun täytyy pyyhkiä minun Philips X51 laptop ja asenna tyhjästä. Ihanat ihmiset Philips, mutta ei ole hyödyntäminen levyt - sinun täytyy tehdä kokonaan oman esiasennettuna paketin. Tein tämän (joka voi tehdä vain kerran!) Ja tallennetaan levylle turvallisesti, mutta kävi ilmi, että kun tulin siihen tarvetta Disk 1 oli vahingoittunut ja on käyttökelvoton. Levyt 2 ja 3 ovat kunnossa. Ostaa uusi kopio maksoi 35 puntaa plus lähettämisestä Japaniin (jossa nyt elän) Kaikki siellä asiaa levyn (vain levy 1) haluavat lähettää sen minulle? Tai ei kukaan tiedä, jos saan pitää sen? Muuten Minä urheasti ja palkka. Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos olet jo pyyhkinyt levyn puhtaat ja eivät asentaa levylle, voidaan tarkastella ostaa Käyttöjärjestelmä levyn, koska sinun aktivoiminen avain jotta aktivoida akkuna Microsoft. |
|
| |||
| |||
| [quote = chrismass1; 36043] Minun täytyy pyyhkiä minun Philips X51 laptop ja asenna tyhjästä. Ihanat ihmiset Philips, mutta ei ole hyödyntäminen levyt - sinun täytyy tehdä kokonaan oman esiasennettuna paketin. Tein tämän (joka voi tehdä vain kerran!) Ja tallennetaan levylle turvallisesti, mutta kävi ilmi, että kun tulin siihen tarvetta Disk 1 oli vahingoittunut ja on käyttökelvoton. Levyt 2 ja 3 ovat kunnossa. Ostaa uusi kopio maksoi 35 puntaa plus lähettämisestä Japaniin (jossa nyt elän) Kaikki siellä asiaa levyn (vain levy 1) haluavat lähettää sen minulle? Tai ei kukaan tiedä, jos saan pitää sen? Muuten Minä urheasti ja palkka. |
|
| |||
| |||
| Hei Chirsmass, olen sama ongelma. voisitko auttaa minua tämän ongelman Levy 1 ei myöskään toimi. Asun banglsdesh ... se on todella mukavaa, jos autat minut pois tilanteesta. kiittämällä sifat |
|
| |||
| |||
| Tämä on vanha ketju babyelephant. Aloita uusi. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| I Need palautuskonsolin Disk on IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 15. Huhtikuu 2009 11:44 |
| Philips Freevents X50 Power Issue | lloydy23 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 22. Huhtikuu 2008 04:26 |
| XP Pro TAKAISINPERINTÄ LEVY päätöksentekoon? | pete21 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 24. Joulukuu 2007 16:20 |
| Korvaaminen kovalevy on Philips Freevents kannettava tietokone | chrismass1 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 10. lokakuu 2007 09:24 |
| Windowsin automaattisten järjestelmien hyödyntämistä levy | potnoodle | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 27. Jul 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |