mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

WANTED: Philips Freevents X51 Recovery Disk

Closed Thread

Thread Tools
Old 4 november 2007, 22:51
Nieuw Lid Fractie

Default WANTED: Philips Freevents X51 Recovery Disk

Ik moet mijn Philips x51 laptop wissen en opnieuw vanaf nul. De mooie mensen bij Philips, echter niet opgenomen herstelschijven - je hebt om je eigen maken van een vooraf geïnstalleerde pakket. Ik heb dit gedaan (die je maar een keer kan doen!) En de schijven opgeslagen veilig, maar het bleek dat toen ik kwam ze nodig Disk 1 was beschadigd en is onbruikbaar. Disks 2 & 3 zijn prima.

Om te kopen een nieuw exemplaar kost me 35 pond plus verzendt, Japan (waar ik nu live) Any daar met de desbetreffende schijf (alleen schijf 1) bereid om het te uploaden voor mij? Of heeft iemand weet waar ik kan het bezit komen van het? Anders zal ik bijt de kogel & betalen.

Bedankt!
Old 5 november 2007, 08:31
Moderator Groep

Citaat:
Ik moet mijn Philips x51 laptop wissen en opnieuw vanaf nul.
Herstel schijven normaal gesproken niet met het besturingssysteem zelf. Ze zetten gewoon het systeem terug naar een werkende status (meestal het punt waarop de schijf is gemaakt) in het geval van grote mislukking.

Als u al de schijf schoon veegde, en hebben geen schijf te installeren, kunt u kijken naar de aankoop van de schijf Operating System, omdat je een activeringscode voor nodig activeren ramen met Microsoft.

Old 4 mei 2008, 00:59
Nieuw Lid Fractie

[quote = chrismass1; 36043] Ik moet mijn Philips x51 laptop wissen en opnieuw vanaf nul. De mooie mensen bij Philips, echter niet opgenomen herstelschijven - je hebt om je eigen maken van een vooraf geïnstalleerde pakket. Ik heb dit gedaan (die je maar een keer kan doen!) En de schijven opgeslagen veilig, maar het bleek dat toen ik kwam ze nodig Disk 1 was beschadigd en is onbruikbaar. Disks 2 & 3 zijn prima.

Om te kopen een nieuw exemplaar kost me 35 pond plus verzendt, Japan (waar ik nu live) Any daar met de desbetreffende schijf (alleen schijf 1) bereid om het te uploaden voor mij? Of heeft iemand weet waar ik kan het bezit komen van het? Anders zal ik bijt de kogel & betalen.
Old 4 mei 2008, 01:00
Nieuw Lid Fractie

hallo Chirsmass, ben ik met hetzelfde probleem geconfronteerd. zult u mij helpen dit probleem uit mijn disc 1 is ook niet werkt. Ik woon in banglsdesh ... het zal heel mooi zijn als u mij helpen uit de situatie.

dank u

Sifat
Old 4 mei 2008, 08:01
Moderator Groep

Dit is een oude draad babyelephant. Start een nieuwe.

Closed Thread

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
I Need de Recovery Disk voor een IBM Thinkpad A31 caselles206 Laptops, Mobiles & PDA's 1 15 apr 2009 11:44
Philips Freevents X50 Power Issue lloydy23 Laptops, Mobiles & PDA's 2 22 apr 2008 04:26
XP Pro TERUGVORDERING DISK-making? pete21 Windows besturingssystemen 1 24 dec 2007 16:20
Vervanging van de harde schijf op Philips Freevents laptop chrismass1 Laptops, Mobiles & PDA's 4 10 okt 2007 09:24
Windows geautomatiseerde systemen herstel schijf potnoodle Windows besturingssystemen 3 27 jul 2007 11:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.