![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik moet mijn Philips x51 laptop wissen en opnieuw vanaf nul. De mooie mensen bij Philips, echter niet opgenomen herstelschijven - je hebt om je eigen maken van een vooraf geïnstalleerde pakket. Ik heb dit gedaan (die je maar een keer kan doen!) En de schijven opgeslagen veilig, maar het bleek dat toen ik kwam ze nodig Disk 1 was beschadigd en is onbruikbaar. Disks 2 & 3 zijn prima. Om te kopen een nieuw exemplaar kost me 35 pond plus verzendt, Japan (waar ik nu live) Any daar met de desbetreffende schijf (alleen schijf 1) bereid om het te uploaden voor mij? Of heeft iemand weet waar ik kan het bezit komen van het? Anders zal ik bijt de kogel & betalen. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als u al de schijf schoon veegde, en hebben geen schijf te installeren, kunt u kijken naar de aankoop van de schijf Operating System, omdat je een activeringscode voor nodig activeren ramen met Microsoft. |
|
| |||
| |||
| [quote = chrismass1; 36043] Ik moet mijn Philips x51 laptop wissen en opnieuw vanaf nul. De mooie mensen bij Philips, echter niet opgenomen herstelschijven - je hebt om je eigen maken van een vooraf geïnstalleerde pakket. Ik heb dit gedaan (die je maar een keer kan doen!) En de schijven opgeslagen veilig, maar het bleek dat toen ik kwam ze nodig Disk 1 was beschadigd en is onbruikbaar. Disks 2 & 3 zijn prima. Om te kopen een nieuw exemplaar kost me 35 pond plus verzendt, Japan (waar ik nu live) Any daar met de desbetreffende schijf (alleen schijf 1) bereid om het te uploaden voor mij? Of heeft iemand weet waar ik kan het bezit komen van het? Anders zal ik bijt de kogel & betalen. |
|
| |||
| |||
| hallo Chirsmass, ben ik met hetzelfde probleem geconfronteerd. zult u mij helpen dit probleem uit mijn disc 1 is ook niet werkt. Ik woon in banglsdesh ... het zal heel mooi zijn als u mij helpen uit de situatie. dank u Sifat |
|
| |||
| |||
| Dit is een oude draad babyelephant. Start een nieuwe. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I Need de Recovery Disk voor een IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 15 apr 2009 11:44 |
| Philips Freevents X50 Power Issue | lloydy23 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 22 apr 2008 04:26 |
| XP Pro TERUGVORDERING DISK-making? | pete21 | Windows besturingssystemen | 1 | 24 dec 2007 16:20 |
| Vervanging van de harde schijf op Philips Freevents laptop | chrismass1 | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 10 okt 2007 09:24 |
| Windows geautomatiseerde systemen herstel schijf | potnoodle | Windows besturingssystemen | 3 | 27 jul 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |