mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Wanted: Philips Freevents x51 Recovery Disk

Closed Thread

Thread Tools
Old 4de Nov 2007, 22:51
New Member Group

Default Wanted: Philips Freevents x51 Recovery Disk

Jeg trenger å tørke min Philips X51 bærbar PC og installere fra scratch. Den vakre mennesker på Philips imidlertid ikke inkludere recovery disker - du må lage dine egne fra en pre-installert pakke. Jeg gjorde dette (som du kan bare gjøre én gang!) Og lagres diskene trygt, men det viste seg at da jeg kom til å trenge dem Disk 1 ble skadet og er ubrukelig. Disks 2 & 3 er fine.

Å kjøpe en ny kopi vil koste meg 35 pounds pluss innlegg til Japan (hvor jeg nå bor) Noen der ute med den aktuelle disken (bare disk 1) villig til å laste det opp for meg? Eller vet noen om hvor jeg kan få tak i det? Ellers skal jeg bite the bullet og betale.

Takk!
Old 5te Nov 2007, 08:31
Moderator Group

Sitat:
Jeg trenger å tørke min Philips X51 bærbar PC og installere fra scratch.
Recovery disker normalt ikke omfatter selve operativsystemet. De bare sette systemet tilbake til et fungerende status (vanligvis det punktet når disken ble gjort) i tilfelle store feil.

Hvis du allerede har tørket disken ren og ikke har en installere diskett, kan det hende at du ser på å kjøpe operativsystemet disken fordi du trenger en aktiveringsnøkkel å aktivere vinduer med Microsoft.

Old 4 mai 2008, 00:59
New Member Group

[quote = chrismass1; 36043] Jeg trenger å tørke min Philips X51 bærbar PC og installere fra scratch. Den vakre mennesker på Philips imidlertid ikke inkludere recovery disker - du må lage dine egne fra en pre-installert pakke. Jeg gjorde dette (som du kan bare gjøre én gang!) Og lagres diskene trygt, men det viste seg at da jeg kom til å trenge dem Disk 1 ble skadet og er ubrukelig. Disks 2 & 3 er fine.

Å kjøpe en ny kopi vil koste meg 35 pounds pluss innlegg til Japan (hvor jeg nå bor) Noen der ute med den aktuelle disken (bare disk 1) villig til å laste det opp for meg? Eller vet noen om hvor jeg kan få tak i det? Ellers skal jeg bite the bullet og betale.
Old 4de mai 2008 01:00
New Member Group

hello Chirsmass, jeg står overfor samme problem. Kan du hjelpe meg ut av dette problemet mitt disc 1 er heller ikke fungerer. Jeg bor i banglsdesh ... det vil være veldig hyggelig om du hjelpe meg ut fra situasjonen.

takker du

sifat
Old 4de mai 2008 08:01
Moderator Group

Dette er en gammel tråd babyelephant. Vennligst start en ny.

Closed Thread

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger gjenopprettingskonsollen disk for en IBM Thinkpad A31 caselles206 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 15 april 2009 11:44
Philips Freevents X50 Power Issue lloydy23 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 22 april 2008 04:26
XP pro GJENVINNING DISK-making? pete21 Windows-operativsystemer 1 24 desember 2007 16:20
Bytte harddisk på Philips Freevents laptop chrismass1 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 10 oktober 2007 09:24
Windows automatiske systemer utvinning disk potnoodle Windows-operativsystemer 3 27 juli 2007 11:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.