![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger å tørke min Philips X51 bærbar PC og installere fra scratch. Den vakre mennesker på Philips imidlertid ikke inkludere recovery disker - du må lage dine egne fra en pre-installert pakke. Jeg gjorde dette (som du kan bare gjøre én gang!) Og lagres diskene trygt, men det viste seg at da jeg kom til å trenge dem Disk 1 ble skadet og er ubrukelig. Disks 2 & 3 er fine. Å kjøpe en ny kopi vil koste meg 35 pounds pluss innlegg til Japan (hvor jeg nå bor) Noen der ute med den aktuelle disken (bare disk 1) villig til å laste det opp for meg? Eller vet noen om hvor jeg kan få tak i det? Ellers skal jeg bite the bullet og betale. Takk! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis du allerede har tørket disken ren og ikke har en installere diskett, kan det hende at du ser på å kjøpe operativsystemet disken fordi du trenger en aktiveringsnøkkel å aktivere vinduer med Microsoft. |
|
| |||
| |||
| [quote = chrismass1; 36043] Jeg trenger å tørke min Philips X51 bærbar PC og installere fra scratch. Den vakre mennesker på Philips imidlertid ikke inkludere recovery disker - du må lage dine egne fra en pre-installert pakke. Jeg gjorde dette (som du kan bare gjøre én gang!) Og lagres diskene trygt, men det viste seg at da jeg kom til å trenge dem Disk 1 ble skadet og er ubrukelig. Disks 2 & 3 er fine. Å kjøpe en ny kopi vil koste meg 35 pounds pluss innlegg til Japan (hvor jeg nå bor) Noen der ute med den aktuelle disken (bare disk 1) villig til å laste det opp for meg? Eller vet noen om hvor jeg kan få tak i det? Ellers skal jeg bite the bullet og betale. |
|
| |||
| |||
| hello Chirsmass, jeg står overfor samme problem. Kan du hjelpe meg ut av dette problemet mitt disc 1 er heller ikke fungerer. Jeg bor i banglsdesh ... det vil være veldig hyggelig om du hjelpe meg ut fra situasjonen. takker du sifat |
|
| |||
| |||
| Dette er en gammel tråd babyelephant. Vennligst start en ny. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger gjenopprettingskonsollen disk for en IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 15 april 2009 11:44 |
| Philips Freevents X50 Power Issue | lloydy23 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 22 april 2008 04:26 |
| XP pro GJENVINNING DISK-making? | pete21 | Windows-operativsystemer | 1 | 24 desember 2007 16:20 |
| Bytte harddisk på Philips Freevents laptop | chrismass1 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 10 oktober 2007 09:24 |
| Windows automatiske systemer utvinning disk | potnoodle | Windows-operativsystemer | 3 | 27 juli 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |