mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Sökes: Philips Freevents X51 Recovery Disk

Closed Thread

Thread Tools
Old 4 november, 2007, 22:51
New Member Group

Default Sökes: Philips Freevents X51 Recovery Disk

Jag måste torka mina Philips x51 bärbar dator och installera om från scratch. Den underbara människor på Philips, dock inte omfatta återvinning hårddiskar - du måste göra en egen från en förinstallerad paket. Jag gjorde detta (som man bara kan göra en gång!) Och lagras diskarna säkert, men det visade sig att när jag kom till behöver dem Disk 1 var skadad och obrukbar. Diskar 2 & 3 är bra.

Att köpa en ny kopia kostar ME 35 pounds plus meddelanden till Japan (där jag nu bor) Alla där ute med relevanta skivan (bara skiva 1) villig att ladda upp den för mig? Eller gör någon veta om var jag kan få tag på det? Annars ska jag bita ihop och betala.

Tack!
Old 5 November 2007, 08:31
Moderator-gruppen

Citat:
Jag måste torka mina Philips x51 bärbar dator och installera om från scratch.
Återhämtning diskar normalt ingår inte själva operativsystemet. De lägger bara återställa systemet till en sysselsättningsstatus (vanligtvis den punkt när skivan gjordes) i händelse av större fel.

Om du redan har torkat disken ren och inte har en installation disk, kan du tittar på att köpa operativsystemet disken eftersom du behöver en aktiveringskod för att aktivera Windows med Microsoft.

Old 4 maj 2008, 00:59
New Member Group

[quote = chrismass1; 36.043] Jag måste torka mina Philips x51 bärbar dator och installera om från scratch. Den underbara människor på Philips, dock inte omfatta återvinning hårddiskar - du måste göra en egen från en förinstallerad paket. Jag gjorde detta (som man bara kan göra en gång!) Och lagras diskarna säkert, men det visade sig att när jag kom till behöver dem Disk 1 var skadad och obrukbar. Diskar 2 & 3 är bra.

Att köpa en ny kopia kostar ME 35 pounds plus meddelanden till Japan (där jag nu bor) Alla där ute med relevanta skivan (bara skiva 1) villig att ladda upp den för mig? Eller gör någon veta om var jag kan få tag på det? Annars ska jag bita ihop och betala.
Old 4 Maj 2008, 01:00
New Member Group

hello Chirsmass, jag står inför samma problem. Kan du hjälpa mig ut ur detta problem min skiva 1 är inte heller fungerar. Jag bor i banglsdesh ... det kommer bli riktigt trevligt om ni hjälpa mig ur situationen.

tacka

Sifat
Old 4 Maj 2008, 08:01
Moderator-gruppen

Detta är en gammal tråd babyelephant. Vänligen starta en ny.

Closed Thread

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jag behöver Recovery Disk för en IBM Thinkpad A31 caselles206 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 15 april 2009 11:44
Philips Freevents X50 Power Utgåva lloydy23 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 22 april 2008 04:26
XP Pro ÅTERKRAV diskbaserad göra? pete21 Windows-operativsystem 1 24 december 2007 16:20
Byta hårddisk på Philips Freevents laptop chrismass1 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 4 10 oktober 2007 09:24
Windows automatiska system återvinning disk potnoodle Windows-operativsystem 3 27 juli 2007 11:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.