mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vi beklager det inntrufne, men Windows ikke starter vellykket

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 10:23
New Member Group

Default Vi beklager det inntrufne, men Windows ikke starter vellykket

Jeg håper alt er bra. Alle hjelpe ville være meget verdsatt.

Jeg har en Dell Inspiron 700 m laptop. OS er Windows XP. Går den bærbare datamaskinen ble slått av via strømknappen snarere enn gjennom "stengt"-prosessen.

I dag, når jeg treffer "strømmen" for alt jeg får er splash skjermen fulgt av en svart skjerm med begrunnelsen:

"Vi beklager det inntrufne, men Windows ikke starter riktig. En nyere maskinvare eller programvare endringen kan ha forårsaket dette.

Hvis datamaskinen sluttet å svare, restarted uventet, eller ble automatisk avsluttet for å beskytte dine filer og mapper, velge siste kjente konfigurasjon å gå tilbake til den siste innstillinger som virket.

Hvis en tidligere oppstart forsøk ble avbrutt på grunn av strømbrudd eller fordi strøm eller reset knappen ble trykket, eller hvis du er usikker på hva årsaken til problemet, velger du starter Windows normalt.

--- da gir fem alternativer.
sikker modus
sikkermodus med nettverksstøtte
Sikkermodus med ledetekst
Siste fungerende konfigurasjon
starte Windows normalt
Jeg har prøvd dem alle, men det fortsatt går tilbake til samme skjerm.
Noen opplever dette før?
Old 17 juni 2009, 13:38
Administrator Group

Har du en Windows CD, høres ut som korrupte filer slik at du trenger å reparere dem.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 6 august 2009, 04:24
Medlem Group

Prøv Siste fungerende konfigurasjon og se om det fungerer.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows starter ikke forslag HistoryGirl General Software Chat 2 21 oktober 2009 11:25
Intel Express Installer - Programmet ble ikke initialisert vellykket-(E04412) TheDihDah General Software Chat 0 5 juni 2009 08:52
Oppstart av Windows problemer. proyal03 Windows-operativsystemer 12 29. sep 2008 11:49
Windows wont starte ghbnic Windows-operativsystemer 4 11 mai 2008 14:27
Windows tar en tid å starte martycomfor Windows-operativsystemer 4 15 januar 2008 02:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.