![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg håper alt er bra. Alle hjelpe ville være meget verdsatt. Jeg har en Dell Inspiron 700 m laptop. OS er Windows XP. Går den bærbare datamaskinen ble slått av via strømknappen snarere enn gjennom "stengt"-prosessen. I dag, når jeg treffer "strømmen" for alt jeg får er splash skjermen fulgt av en svart skjerm med begrunnelsen: "Vi beklager det inntrufne, men Windows ikke starter riktig. En nyere maskinvare eller programvare endringen kan ha forårsaket dette. Hvis datamaskinen sluttet å svare, restarted uventet, eller ble automatisk avsluttet for å beskytte dine filer og mapper, velge siste kjente konfigurasjon å gå tilbake til den siste innstillinger som virket. Hvis en tidligere oppstart forsøk ble avbrutt på grunn av strømbrudd eller fordi strøm eller reset knappen ble trykket, eller hvis du er usikker på hva årsaken til problemet, velger du starter Windows normalt. --- da gir fem alternativer. sikker modus sikkermodus med nettverksstøtte Sikkermodus med ledetekst Siste fungerende konfigurasjon starte Windows normalt Jeg har prøvd dem alle, men det fortsatt går tilbake til samme skjerm. Noen opplever dette før? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en Windows CD, høres ut som korrupte filer slik at du trenger å reparere dem.
| |||
| |||
| Prøv Siste fungerende konfigurasjon og se om det fungerer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows starter ikke forslag | HistoryGirl | General Software Chat | 2 | 21 oktober 2009 11:25 |
| Intel Express Installer - Programmet ble ikke initialisert vellykket-(E04412) | TheDihDah | General Software Chat | 0 | 5 juni 2009 08:52 |
| Oppstart av Windows problemer. | proyal03 | Windows-operativsystemer | 12 | 29. sep 2008 11:49 |
| Windows wont starte | ghbnic | Windows-operativsystemer | 4 | 11 mai 2008 14:27 |
| Windows tar en tid å starte | martycomfor | Windows-operativsystemer | 4 | 15 januar 2008 02:07 |
| Thread Tools | |
| |