mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Weird 16bit Delsystem Fejl

Reply

Thread Tools
Old 8. april 2009, 12:16
Medlem Gruppen

Hej, mit problem er temmelig usædvanlig (ikke fundet meget info), når det im logge ind på min profil, nogle DOS Windows vises, og det siger om "C: \ WINDOWS \ system32 \ msupdte.exe NTVDM stødt systemfejl, NTVDM stødt NTVDM systemfejl c0h ", plus et tæt og ignorere knapper (dette er, hvordan ville jeg oversætte det). Uanset hvad jeg ville vælge, DOS vindue bare forsvinder. I cant køre nogle programmer, såsom MSN Live Messenger, at wouldnt være så dårligt, men heres det største problem, efter nogen tid (normalt ikke mere end 15 minutter) computer fylder døde, og ingen kan der gribes ind, Musemarkøren plejer flytte, skal du indtaste kombinationer gerne Alt + F4 plejer arbejde. Im slags forvirret, jeg fjernet alle spioner / malwares med Spybot, men problemet er her stadig. Alle råd ville være værdsat.
Im benytter win XP med Service Pack 3.
Hilsner.
Old 8. april 2009, 14:46
Donor-Gruppen

Lyder som om du stadig er inficeret.

Gå til Virus Spyware & Security Forum, Rød den 1. klæbrig og sende dine logfiler

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 9. april 2009, 01:44
Medlem Gruppen

Så jeg er nødt til at sende logger på Malware fjernelse guide? Jeg havde aldrig troet, nogle virus kan forårsage en sådan større problemer. Kan jeg bruge Hijack dette at gøre en log?
Tak
Old 9. april 2009, 01:57
Donor-Gruppen

Du skal bruge 3 logfiler .... læse klæbrig her
Old 9. april 2009, 02:24
Donor-Gruppen

Tror ikke, det er virus relateret.

Jeg havde det da jeg prøvede nøjagtig det samme, at forsøge at efterligne et miljø for Lemmings

Jeg har aldrig fundet en løsning, men jeg havde ikke haft nogen problemer med virus.
Old 9. april 2009, 02:24
Medlem Gruppen

Jeg ved, men kan jeg indsætte dem her? Theyre kinda stor.
Old 9. april 2009, 02:28
Donor-Gruppen

Jep bare sender dem her med et omfattende notat om problemet og Evil Fantasy vil kaste hans magiske øje over dem for dig

Hvis Evil siger de er rene, så i det mindste kan du fjerne malware fra ligningen.
Old 9. april 2009, 02:48
Medlem Gruppen

Thanks, gjorde som du sagde, ikke sikker på, om jeg gjorde det ordentligt, bivirkninger blive pc newbie
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.