![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, mit problem er temmelig usædvanlig (ikke fundet meget info), når det im logge ind på min profil, nogle DOS Windows vises, og det siger om "C: \ WINDOWS \ system32 \ msupdte.exe NTVDM stødt systemfejl, NTVDM stødt NTVDM systemfejl c0h ", plus et tæt og ignorere knapper (dette er, hvordan ville jeg oversætte det). Uanset hvad jeg ville vælge, DOS vindue bare forsvinder. I cant køre nogle programmer, såsom MSN Live Messenger, at wouldnt være så dårligt, men heres det største problem, efter nogen tid (normalt ikke mere end 15 minutter) computer fylder døde, og ingen kan der gribes ind, Musemarkøren plejer flytte, skal du indtaste kombinationer gerne Alt + F4 plejer arbejde. Im slags forvirret, jeg fjernet alle spioner / malwares med Spybot, men problemet er her stadig. Alle råd ville være værdsat. Im benytter win XP med Service Pack 3. Hilsner. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som om du stadig er inficeret.
| |||
| |||
| Så jeg er nødt til at sende logger på Malware fjernelse guide? Jeg havde aldrig troet, nogle virus kan forårsage en sådan større problemer. Kan jeg bruge Hijack dette at gøre en log? Tak |
|
| |||
| |||
| Tror ikke, det er virus relateret. Jeg havde det da jeg prøvede nøjagtig det samme, at forsøge at efterligne et miljø for Lemmings ![]() Jeg har aldrig fundet en løsning, men jeg havde ikke haft nogen problemer med virus. |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, men kan jeg indsætte dem her? Theyre kinda stor. |
|
| |||
| |||
| Thanks, gjorde som du sagde, ikke sikker på, om jeg gjorde det ordentligt, bivirkninger blive pc newbie |