![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minun ongelmani on melko harvinaista (ei löydy paljon info), kun im puunkorjuun onto profiiliini, jotkut DOS ikkunat näyttää ja se sanoo "C: \ WINDOWS \ system32 \ msupdte.exe NTVDM havainnut järjestelmän virheestä, NTVDM havainnut NTVDM System Error c0h ", plus lähellä ja sivuuttaa painikkeet (tämä on minun kääntää se). Riippumatta siitä, mitä olin valita, DOS-ikkuna katoaa. En voi ajaa muutamia ohjelmia, kuten MSN Messenger, että wouldnt olla niin huono, mutta heres suurin ongelma-jonkin ajan kuluttua (yleensä enintään 15 minuuttia) tietokone muuttuu kuollut, eikä toimiin voidaan ryhtyä, hiiren kohdistin tapana liikkua, näppäile yhdistelmiä, kuten Alt + F4 tapana toimi hyvin. Im tällainen sekava, i poistanut kaikki vakoojia / malwares kanssa Spybot mutta ongelma on yhä täällä. Kaikki neuvot olisivat tervetulleita. Im käyttäen win XP Service Pack 3. Tervehdys. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa olet vielä tartunnan.
| |||
| |||
| Joten minun on post kirjautuu Malware poistaminen opas? En ole koskaan ajatellut noin virus voi aiheuttaa näin suuria ongelmia. Voinko käyttää Hijack tämän tehdä kirjautua? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä usko, että se on virus liittyvät. Minulla oli tämä, kun olen yrittänyt täsmälleen sama asia, yrittää matkia ympäristö Lemmings ![]() En ole koskaan löydetty ratkaisu, mutta ei ole ollut mitään ongelmia viruksia.
|
| |||
| |||
| Tiedän, mutta Voinko liittää ne täällä? Theyre kinda suuri. |
|
| |||
| |||
| Kiitos, ei kuten sanoitte, ei ole varma, tein sen kunnolla, haittavaikutuksia on pc newbie |