![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, mijn probleem is nogal ongebruikelijk (niet gevonden veel info), toen im loggen op mijn profiel, sommige DOS-venster verschijnt en hij zegt over "C: \ WINDOWS \ system32 \ msupdte.exe NTVDM ondervonden systeemfout, NTVDM ondervonden NTVDM systeemfout c0h ", plus een nauwe en negeren toetsen (dit is hoe zou ik het vertalen). Wat ik zou kiezen, DOS-venster gewoon verdwijnt. I cant lopen enkele programma's, zoals MSN Live Messenger, dat wouldnt zijn zo slecht, maar heres de belangrijkste probleem-na enige tijd (meestal niet meer dan 15 minuten) computer draait dood, geen actie kan worden genomen, muiscursor wont verplaatsen, toets combinaties zoals Alt + F4 wont werk. Im soort verward, Ik verwijderde alle spionnen / malwares met Spybot, maar probleem is nog steeds hier. Elk advies wordt gewaardeerd. Im gebruik van Win XP met Service Pack 3. Gegroet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt alsof je nog steeds besmet.
| |||
| |||
| Dus ik nodig om te posten logs op Malware verwijdering gids? Ik had nooit gedacht dat sommige virus kan leiden tot zo'n grote problemen. Kan ik gebruik kapen dit om een log? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denk niet dat het virus verwant. Ik had dit toen ik probeerde precies hetzelfde, probeert te emuleren een omgeving voor Lemmings ![]() Ik heb nooit een oplossing gevonden, maar ik had geen enkele problemen met virussen.
|
| |||
| |||
| Ik weet het, maar kan ik plak ze hier? Theyre nogal groot. |
|
| |||
| |||
| Bedankt, heeft zoals u al zei, niet zeker of ik deed het goed, bijwerkingen worden pct newbie |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Weird Nav elkaar in IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18 jun 2009 18:12 |
| Something Weird Going On ........ | Bubba | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | De 1 juni 2009 10:29 |
| Mijn pc is Damned, 16 bits Subsysteem Fout. | KbkAK | Virus, spyware & Security | 38 | 13 apr 2009 14:03 |
| Weird Ram? | newbuilderkid | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 14 aug 2007 01:57 |
| Rare reactie | kknight0506 | Windows besturingssystemen | 1 | 12 mei 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |