![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, mitt problem er heller uvanlig (ikke funnet mye info), da im logge inn på profilen min, noen DOS vinduer vises og det står om "C: \ WINDOWS \ system32 \ msupdte.exe NTVDM oppstått systemfeil NTVDM oppstått NTVDM systemfeil c0h ", pluss et tett og ignorere knapper (dette er hvordan ville jeg oversette det). Uansett hva jeg velger, DOS-vinduet bare forsvinner. I cant kjøre noen programmer, som MSN Live Messenger, som wouldnt være så ille, men heres hoveddisplayet problemer etter en tid (vanligvis ikke mer enn 15 minutter) datamaskinen slås døde, ingen handling kan tas, musepekeren wont flytte, tast kombinasjoner som Alt + F4 wont arbeide likeledes. Im slags forvirret, jeg fjernet alle spioner / malwares med Spybot men problemet er her fortsatt. Noen råd ville være verdsatt.
Im bruker Win XP med Service Pack 3. Hilsener. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Høres ut som du fortsatt er infisert.
|
|||
|
|||
|
Så jeg trenger å legge logger på Malware fjerning guide? Jeg trodde ikke noen virus kan forårsake et slikt store problemer. Kan jeg bruke Hijack dette å gjøre en logg?
Takk |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tror ikke det er virus relatert.
Jeg hadde dette da jeg prøvde akkurat det samme, prøver å etterligne et miljø for Lemmings ![]() Jeg har aldri funnet en løsning, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med virus.
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vet det, men kan jeg lime dem inn her? Theyre ganske stor.
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk, gjorde som du sa, ikke sikker på om jeg gjorde det riktig, bivirkninger av å være pc Newbie
|