mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvad mener du mellem Windows XP Vers Vista?

Reply

Thread Tools
Old 2 marts 2009, 14:42
Ny Medlem Gruppen

Default Hvad mener du mellem Windows XP Vers Vista?

hvad tror du fyre om Windows-xp er bedre eller Windows Vista er bedre i min personlige erfaring begge er gode på deres måde. Det betyder, windows-xp er bedre i Business og Windows Vista er bedre i hjemmet. så jeg bruger både operativsystem lige nu.
hvad tror du fyre?
Old 2 marts 2009, 14:52
Donor-Gruppen

Jeg havde færre problemer med xp om alting, men id stadig holde fast med vista nu.
Old 2 marts 2009, 15:18
Ny Medlem Gruppen

Personligt foretrækker jeg den klassiske Windows XP:)

Jeg havde Vista på min laptop pre-installeret, og jeg gjorde ikke kan lide det. Så slap jeg af med den og erstatte den med XP Home Edition. Grunden til at jeg ikke kan lide Vista er skidt, for det bruger for meget op Ram!
Jeg plejede at bruge Photoshop en masse og Vista anvendes til at bruge mere end 60% af CPU. XP bruger mindre.

De ting, jeg bryder mig om Vista er grænsefladen. :)
Old 2 marts 2009, 15:54
Donor-Gruppen

Ive fik XP Pro på desktop og Vista Home Premium på min laptop, og jeg kan lide begge, ked af at sidde på hegnet, men mine grunde til dette er,
Xp pro jeg elsker, cos im so bruge til at bruge det, det kører glat på min pc, kan jeg stadig spille de nyeste spil på den, og dens stabil efter en dårlig start sin nu en pokkers god o / s
Vista, hadede det i starten, men jo mere jeg brugte det, jo mere jeg kunne lide, men indså sin mere en Windows XP mk2 end et direkte anderledes system, lidt ligesom at opgradere fra en MK1 til en mk2 Cortina bare et andet karrosseri alle de samme nedenunder
men hey det en pæn o / s, og jeg kan lide det, så begge får thumbs up fra mig

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 2 marts 2009, 20:34
Medlem Gruppen

Havde Vista, når det først kom ud, jeg brugte det i to uger og gik tilbage til XP. På det tidspunkt, da Vista blev de nye ting, mange printere ville ikke arbejde, og nogle ISP vidste ikke, hvordan man kommer dertil program installeret på computere, så du var mere eller mindre på egen hånd.
Så jeg gik tilbage til XP, hvor jeg kan stadig indlæse nogle af de gamle spil, at Vista ikke vil køre.
Måske vil det efter fem år skal alle de problemer, der skal udarbejdes af Vista, så vil jeg prøve det igen.
Old 3 marts 2009, 01:36
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af hopthwoks View Post
Havde Vista, når det først kom ud, jeg brugte det i to uger og gik tilbage til XP. På det tidspunkt, da Vista blev de nye ting, mange printere ville ikke arbejde, og nogle ISP vidste ikke, hvordan man kommer dertil program installeret på computere, så du var mere eller mindre på egen hånd.
Så jeg gik tilbage til XP, hvor jeg kan stadig indlæse nogle af de gamle spil, at Vista ikke vil køre.
Måske vil det efter fem år skal alle de problemer, der skal udarbejdes af Vista, så vil jeg prøve det igen.
I 5 år du se på W7 ikke vista .
Old 3 marts 2009, 03:57
Ny Medlem Gruppen

Jeg foretrækker stadig i Windows XP især SP2 version.I ikke rigtig som Windows Vista, fordi det har en masse fejl, og det æder en masse hukommelse.
Old 3 marts 2009, 09:54
Donor-Gruppen

xp pro godt, hvad en os! Vi bin stak med det i flere år nu .. Vista jeg personligt elsker! ok pc specs være op til dato, men der kommer på vinduer har altid brug for nogle candy.as øje med eventuelle nye operativsystem vil der være fejl, men jeg husker xp havde dem days.i tror vista er nu ikke en dårlig start, og jeg så ser frem til Windows 7. Jeg har altid sagt, at der skal være flere muligheder for tilpasning til de mere avancerede brugere, der kan ikke leve uden at der pc og internet .. som mig ;-) ikke mere regedits? ikke mere tredjepart softwear .. ja tak Jeg er løb Vista Ultimate på en 2GHz 1GB RAM 128MB grafikkort med noget problem hastighed var mere end acceptabelt

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 3 marts 2009, 10:49
Medlem Gruppen

de nyeste spil brug for mere og mere kraftfulde computere, så gør de nyeste OS, hvorfor tror du XP er så hurtig ..... fordi det var konstrueret til en computer udgivet 2001, dont glemme xp virkede som en memory hog i 2001, og nu Vista er, fordi de nyeste ting, og for at være helt ærlig, du kører Vista med 1GB fint, hvis du bruger SATA-harddiske, de forskel mellem SATA og IDE gør verden til forskel, jeg tryed benytter vista med 2 GB hukommelse, og jeg er stadig i stand til at bruge det uden side-fil, ive fik 4GB nu, og på ingen måde er den faldet, dont glemme dette OS tilpasser sig dit system.

hvis du bedrage regually det gør en enorm forskel, dont glemmer din Service Pack 1, og alle dine driveropdateringer, og du vil være fint.
Old 3 marts 2009, 12:33
Ny Medlem Gruppen

XP er en klassiker. Jeg kan godt lide Vista's "Aero"-funktion, og alle de sider gagdets u kan have op.
Ikke sikker på hvilken en jeg gerne det bedste, men i det øjeblik jeg bruger Vista.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Vista til Mac? lglg77 Linux & Alternative OS 4 27 November 2009 16:47
Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista Bubba Windows-operativsystemer 4 27. maj 2009 08:22
Kan ikke installere Windows Vista eller Windows 7 jimbeis462 Windows-operativsystemer 22 15. maj 2009 01:56
Windows Vista 64 og XP 32 Razer Windows-operativsystemer 2 13 januar 2009 06:56
Windows Vista Problem Windows-operativsystemer 26 7 juni 2007 03:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.