vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Mitä mieltä olette Vuosina Windows Xp Vers Vista?

Reply

Thread Tools
Old 2 maaliskuu 2009, 14:42
Uusi Jäsen

mitä mieltä olette guys Windows-xp on parempi tai Windows Vista on parempi minun kokemukseni molemmat hyviä omalla tavallaan. Tämä tarkoittaa, windows xp on parempi Business ja Windows Vista on parempi koti. joten olen käyttäen sekä käyttöjärjestelmä nyt.
mitä mieltä olette guys?
Old 2 maaliskuu 2009, 14:52
Rahoittajien ryhmän

Minulla oli vähemmän ongelmia XP kaikesta, mutta id silti pysy näköala nyt.
Old 2 maaliskuu 2009, 15:18
Uusi Jäsen

Henkilökohtaisesti pidän Classic Windows XP:)

Olin Näköala model after minun laptop esiasennettuna ja I didnt like it. Niin, sain siitä eroon ja korvata sen XP Home Edition. Siksi en pidä Vista cos se käyttää liian paljon muistia!
Minulla oli tapana käyttää Photoshop paljon ja Vista käyttää käyttää yli 60% suorittimen. XP käyttää vähemmän.

Mitä minä pidän siitä Vista on käyttöliittymä. :)
Old 2 maaliskuu 2009, 15:54
Rahoittajien ryhmän

Ive got XP Pro työpöydällä ja Vista Home Premium minun laptop, ja pidän molempia, valitettavasti jäädä odottavalle kannalle, mutta minun syitä tähän ovat,
XP Pro i love, cos im so käyttää sen käyttöön, se toimii sujuvasti minun pc, voin silti pelata uusimpia pelejä sitä, ja sen vakaa jälkeen huono aloittaa nyt pirun hyvä O / S
Vista, vihasin sitä alussa, mutta enemmän Käytin sitä enemmän pidin kuitenkin toteuttaa se lisää Windows XP MK2 kuin suoraan eri järjestelmää, vähän kuin päivitettäessä MK1 ja MK2 Cortinan aivan erilainen kori kaikki samaa alla
mutta hei se hieno O / s ja pidän sitä niin että saat peukalot ylös minulta

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 2 maaliskuu 2009, 20:34
Jäsen

Oli Vista, kun se alunperin tuli, käytin sitä kaksi viikkoa ja meni takaisin XP. Tuohon aikaan, kun Vista on uusi asia Monet tulostimet eivät toimi, ja jotkin ISP ei tiedä, miten sinne pääsee ohjelma on asennettu tietokoneisiin, joten sinun on enemmän tai vähemmän itse.
Menin takaisin XP, jossa voin vielä ladata joitakin vanhoja pelejä, että Vista ei näytetä.
Ehkä viiden vuoden kuluttua kaikki ongelmat on selvitettävä ja Vista niin yritän uudestaan.
Old 3 maaliskuu 2009, 01:36
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by hopthwoks View Post
Oli Vista, kun se alunperin tuli, käytin sitä kaksi viikkoa ja meni takaisin XP. Tuohon aikaan, kun Vista on uusi asia Monet tulostimet eivät toimi, ja jotkin ISP ei tiedä, miten sinne pääsee ohjelma on asennettu tietokoneisiin, joten sinun on enemmän tai vähemmän itse.
Menin takaisin XP, jossa voin vielä ladata joitakin vanhoja pelejä, että Vista ei näytetä.
Ehkä viiden vuoden kuluttua kaikki ongelmat on selvitettävä ja Vista niin yritän uudestaan.
5 vuotta voit katsot W7 ei Vista .
Old 3 maaliskuu 2009, 03:57
Uusi Jäsen

Pidän edelleen Windows XP erityisesti SP2 version.I ei ole oikeastaan kuin Windows Vista, koska se on paljon vikoja, ja se syö paljon muistia.
Old 3 maaliskuu 2009, 09:54
Rahoittajien ryhmän

XP Pro ja mitä os! Meidän bin pääse siitä eroon jo vuosia .. VISTA Itse love! ok kpl tiedot on Jopa päivämäärää, mutta tulee Windows on aina tarvitaan noin silmän candy.as kaikki uudet käyttöjärjestelmä tulee olemaan vikoja, mutta muistan xp oli ne days.i mielestäni Vista nyt ei ole mikään huono alku, ja olen niin innokkaasti Windows 7. Olen aina sanonut, että tarvitaan lisää mukauttamismahdollisuuksia edistyneemmille käyttäjille, että cant elää ilman että tietokoneen ja Internetin .. kuten minä ;-) enää regedits? enää kolmannen softwear .. kyllä kiitos Olen kävellyt Vista Ultimate on 2GHz 1GB RAM 128 Mt näytönohjain ei ole ongelma nopeus oli yli hyväksyä

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ ylikellotettu! Athlon64 3000 +
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1,50 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB PCI G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster HD 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY ilmajäähdytteinen siili
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Ikkunan 7 Ultimate
Old 3 maaliskuu 2009, 10:49
Jäsen

uusimmat pelit tarvitsevat yhä tehokkaampia tietokoneita, joten se uusin käyttöjärjestelmä, miksi luulet XP on niin nopea ..... koska se oli suunniteltu tietokoneen julkaistiin 2001, älä unohda XP tuntui muisti karju vuonna 2001, ja nyt näköala on, koska se viimeisin asia, ja rehellisesti sanottuna, voit suorittaa Vista 1GB hienoa, jos käytät SATA-levyjä, ero SATA-että IDE tekee valtava ero, minun tryed avulla näköala 2 Gt muistia, ja olen silti onnistunut käyttämään sitä ilman sivun tiedosto, ive got 4GB nyt, eikä millään tavalla se on hidastunut, älä unohda tätä OS sopeutuu järjestelmään.

Jos pettää regually siinä valtava ero, älä unohda Service Pack 1, ja kaikki ohjainpäivityksiä ja sinulla on hieno.
Old 3 maaliskuu 2009, 12:33
Uusi Jäsen

XP on klassikko. Pidän Vistan "Aero-ominaisuuden ja kaikki puolella gagdets u voi olla enintään.
Ole varma, mihin haluan parasta, mutta tällä hetkellä olen kohteleva Näköala.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.