![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
wat denk je jongens over windows-xp is beter of Windows Vista is beter in mijn persoonlijke ervaring zijn beide goed in hun weg. betekent dat Windows-XP is beter in Business en Windows Vista is beter in thuis. Dus ik ben met behulp van zowel het besturingssysteem nu.
wat denk je jongens? |
|
|
|||
|
|||
|
Ik had minder problemen met XP op alles, maar id nog stick met Vista nu.
|
|
|
|||
|
|||
|
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de klassieke Windows XP:)
Ik had Vista op mijn laptop vooraf geïnstalleerd en I didnt like it. Dus, ik heb ervan af en vervang het met XP Home Edition. De reden waarom ik hou niet van Vista is cos het gebruikt te veel Ram! Ik gebruikte het gebruik van een veel Photoshop en Vista gebruikt om meer dan 60% van de CPU gebruik. XP gebruikt minder. Het ding Ik vind over Vista is de interface. :) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ive kreeg XP Pro op het bureaublad en Vista Home Premium op mijn laptop, en ik houd van beide, sorry om te zitten op het hek, maar mijn redenen hiervoor zijn,
Xp pro i love, cos im so gebruiken om het gebruik ervan, het draait soepel op mijn pc, kan ik nog steeds de nieuwste games op spelen, en zijn stabiel na een slechte start zijn nu een verdomd goed o / s Vista, een hekel aan het begin, maar hoe meer ik het gebruikte, hoe meer ik vond, maar realiseerde haar meer een Windows XP-mk2 dan een regelrechte ander systeem, beetje als upgrade van een mk1 naar een cortina mk2 gewoon een andere carrosserie allemaal hetzelfde onder maar ja het is een mooi ogende o / s en ik wil het zo krijgen de beide duimen omhoog van me
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen.
![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
Had Vista als voor het eerst kwam ik het gebruikt voor twee weken en ging terug naar XP. Op dat moment waarop Vista is het nieuwe ding veel printers niet zou werken en enkele ISP wist niet hoe er te komen programma geïnstalleerd op de computers, zodat je min of meer op uw eigen.
Dus ging ik terug naar XP, waar ik nog een aantal van de oude games die Vista niet zal lopen laden. Misschien na vijf jaar alle problemen zullen worden uitgewerkt van Vista dan zal ik opnieuw zal proberen. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik geef de voorkeur nog steeds in de Windows XP SP2 met name de version.I niet echt zoals Windows Vista omdat het een veel bugs heeft en eet veel geheugen.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
xp pro goed wat een os! we bin opgescheept met het al jaren .. Vista ik persoonlijk liefde! ok pc specs moeten worden tot datum, maar kom op Windows is altijd nodig een aantal ogen candy.as met elke nieuwe OS zal er bugs, maar ik herinner me xp had ze nog geweest denk dat Vista nu is niet een slechte start en ben zo naar uit naar Windows 7. Ik heb altijd gezegd er moet meer aanpassingsmogelijkheden voor de meer gevorderde gebruikers die cant live zonder dat er pc en internet .. net als ik niet meer ;-) regedits? niet meer derde softwear .. ja,
Ik heb Vista Ultimate liep op een 2GHz 1GB RAM 128 MB grafische kaart met geen enkel probleem snelheid was meer dan aanvaardbaar
|
|
|||
|
|||
|
de nieuwste games moeten meer en meer krachtige computers, zo heeft de laatste OS, waarom denk je dat XP is zo snel ..... omdat het is ontworpen voor een computer vrijgegeven 2001, vergeet xp leek een herinnering varken in 2001, en nu Vista is omdat het de laatste ding, en om eerlijk te zijn, je Vista met 1GB fijn, als je SATA-schijven met behulp van de verschil tussen SATA en IDE maakt de wereld van verschil, i tryed gebruik van Vista met 2GB geheugen, en ik nog steeds in geslaagd om het te gebruiken zonder een pagina dossier, ive got 4GB nu, en op geen enkele wijze heeft vertraagd, dont forget this OS past zich aan uw systeem.
Als u defrag regually het maakt een enorm verschil, vergeet uw Service Pack 1, en al uw stuurprogramma-updates en je zult goed. |
|
|
|||
|
|||
|
XP is een klassieker. i like Aero 'Vista' functie en alle kant Gagdets U kunt maximaal.
Niet zeker welke ik als de beste maar op het moment dat ik gebruik Vista. |