![]() |
|
| |||
| |||
| hva synes dere om windows xp er bedre eller Windows Vista er bedre i min personlige erfaring både er gode på sin måte. Det betyr at windows xp er bedre i Business og Windows Vista er bedre i hjemmet. så jeg bruker både operativsystemet akkurat nå. hva tror dere? |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde mindre problemer med xp på alt, men id fremdeles stokk med vista nå. |
|
| |||
| |||
| Personlig foretrekker jeg det klassiske Windows XP:) Jeg hadde Vista på min bærbare forhåndsinstallert, og jeg gjorde ikke liker det. Så jeg ble kvitt den og erstatte den med XP Home Edition. Grunnen til at jeg ikke liker Vista er cos den bruker for mye Ram! Jeg pleide å bruke photoshop mye og Vista brukes til å bruke mer enn 60% av CPU. XP bruker mindre. Det jeg liker med Vista er grensesnittet. :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive fikk xp pro på stasjonære og Vista Home Premium på min laptop, og jeg liker begge deler, beklager å sitte på gjerdet, men mine grunner til dette er, Xp pro Jeg elsker, cos im so bruke til å bruke den, går det glatt på min PC, kan jeg fortsatt spille de nyeste spillene på den, og den stabile etter en dårlig start det nå er en jævla bra o / s Vista, hatet det i starten, men jo mer jeg brukte den jo mer jeg likte, men innså sin mer en Windows XP mk2 enn en inngående annet system, litt som oppgraderer fra en MK1 til en mk2 Cortina bare et annet karosseri likevel under men hei dens en hyggelig ser o / s og jeg liker det så begge får tommelen opp fra meg
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Hadde Vista når det først kom ut brukte jeg den i to uker og gikk tilbake til XP. På den tiden da Vista var det nye ting mange skrivere ikke ville fungere, og enkelte ISP visste ikke hvordan du får det programmet som er installert på maskinene slik at du var mer eller mindre på egen hånd. Så jeg gikk tilbake til XP hvor jeg kan fortsatt laste noen av de gamle spillene som Vista ikke vil kjøre. Kanskje etter fem år alle problemer vil bli utarbeidet av Vista vil jeg prøve igjen. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
. |
|
| |||
| |||
| Jeg foretrekker fremdeles i Windows XP særlig SP2 version.I ikke liker Windows Vista fordi det har en masse feil, og det spiser mye minne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| xp pro godt hva et OS! vi bin stakk med det i flere år nå .. VISTA jeg personlig love! ok pc specs må være opp til ennå, men kommer på vinduer har alltid trengte litt øye candy.as med eventuelle nye operativsystemet vil det være feil, men jeg husker xp hadde dem days.i tror vista nå er ikke en dårlig start og er så gleder Windows 7. Jeg har alltid sagt at det må være flere alternativer for tilpasning til de mer avanserte brukerne som skrånende leve uten det pc og internett .. meg ;-) ikke mer regedits? ikke mer tredjepart softwear .. ja takk jeg ha løp vista endelig på 2GHz 1GB RAM 128 MB grafikkort med nei problem hastighet var mer enn akseptabelt
|
| |||
| |||
| de nyeste spillene trenger mer og kraftigere datamaskiner, så gjør de nyeste OS, hvorfor tror du xp er så rask ..... fordi det var designet for en datamaskin utgitt 2001, dont forget xp virket som et minne hog i 2001, og nå Vista er fordi det siste ting, og å være ærlig, du kjører Vista med 1GB fint, hvis du bruker SATA-stasjoner, det Forskjellen mellom SATA og IDE gjør verden av forskjell, jeg tryed å bruke vista med 2GB minne, og jeg klarte likevel å bruke det uten side arkiv, fikk ive 4GB nå, og på ingen måte har det avtok, dont forget dette OS tilpasser seg systemet. hvis du bedra regually det er en massiv forskjell, dont forget your Service Pack 1, og alle dine driveroppdateringer og du vil bli bra. |
|
| |||
| |||
| XP er en klassiker. Jeg liker Vistas "Aero"-funksjonen og alle siden gagdets u kan ha opp. Ikke sikker på hvilken jeg liker best, men i øyeblikket jeg bruker Vista. |