![]() |
|
| |||
| |||
| LOL Jeg ved, det reparationer vinduer, men jeg leder efter lidt mere dybdegående svar. Jeg har været med Vid kortet problemer, så jeg tog en ud. Den ene tilbage i spillet i et stykke tid derefter styrtede ned (de weird ncontinuous støj og derefter frezzing). Så jeg drevet ned og genstartet. Det virkede for et stykke tid, men så min mus begyndt at trække, så jeg genstartet og gik i seng. Jeg kom tilbage på og musen var stadig trække så jeg genstartet (genstartes, ikke koldt reboot). Gik alting skuddermudder derefter. Første ville det ikke indlæse BIOS, så det gik opstartet bios og ville ikke starte fejlsikret tilstand, så den gik i fejlsikret tilstand og musen ville ikke svare på alle. Så jeg lukket ned, og siden jeg blev lukket ned, pooped en GFX kortet ud og sætte den anden i. Genstart: vil ikke komme forbi BIOS, og så siger, videoindgangen kan ikke læses. Jeg skiftede kort igen, samme besked. Mange ikke genstarter senere, jeg poppet i min Vista-disk og tryk reparation. Det ser ud til at have repareret så jeg nu her, butr repareret for hvor lang tid, og hvad der startede hele denne rod lol? Anyways, er reparation funktion geninstallere alle driverne tilbage til fabrikken eller sådan noget? Min Razer musen viser Microsoft drivere fra 2006, som er min Logitech tastaturet. Min vid kortet dog ikke kun viser Nvidia-drivere det skal, men det viser jeg har to vid-kort installeret, som jeg ikke længere. (alt dette info er fra Device Manager). Jeg er så tabte og frustrerede ........... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vidt jeg ved det re-installerer alle drivere og centrale Windows-filer, boot, registreringsdatabasen osv.
| |||
| |||
| Ok, tak. Det bare styrtede ned igen BTW lol. Jeg tror jeg vil prøve en anden mus, måske af en eller anden grund de Razer er gået dårligt. Jeg kontrolleres og drivere og firmware er ajour. Ville en mus forårsage hele computeren for at låse op selv? Jeg kunne ikke engang komme til Jobliste gennem CTL ALAT DEL .............. |