vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Mitä Windows korjaus tehdä?

Reply

Thread Tools
Old 25 joulukuu 2008, 10:24
Rahoittajien ryhmän

Default Mitä Windows korjaus tehdä?

LOL Tiedän, että korjaukset ikkunat, mutta Etsin vähän syvemmin vastauksen.

Olen ollut ottaa Vid kortin ongelmia niin olin yksi. Yksi jäljellä ollut jonkin aikaa sitten kaatui (ja outoa ncontinuous melua ja sitten frezzing). Joten powered alas ja käynnistetään uudelleen. Se toimi jonkin aikaa mutta sitten minun hiiri alkoi vetämällä, joten rebooted ja meni nukkumaan. Sain takaisin ja hiiri oli vielä vetämällä niin i rebooted (uudelleen, ei kylmä reboot). Kaikki meni sekaisin sen jälkeen. Ensinnäkin se ei kuorman BIOS, se meni käynnistynyt bios ja ei käynnisty vikasietotilassa, se meni vikasietotilassa ja hiiri eivät vastanneet lainkaan. SO i suljettiin, ja koska minulla oli lakkautettu, pooped yksi GFX kortti pois ja laita toinen tuumaa Uudelleenkäynnistysvaatimus: ei saada viime BIOS, ja sitten se sanoo, videotulon ei voida lukea. I kytketään kortit uudelleen, sama viesti. Monet eivät käynnistyy uudelleen myöhemmin, I piipahti minun Vistan levy ja paina korjaus. Se tuntuu olevan korjattu koska olen nyt täällä, butr Korjatulle kuinka kauan ja mitä alkoi koko tämä sotku lol?

Anyways, onko korjaus-toiminto asentaa uudelleen kaikki kuljettajat takaisin tehdas tai jotain? Oma Razer hiiri näkyy Microsoft kuljettajat vuodesta 2006 on minun Logitech näppäimistö. Oma vid kortin kuitenkaan ole vain osoittaa NVIDIA kuljettajien olisi, mutta se näkyy minulla on kaksi vid kortit asennettu jota en enää. (kaikki tämä info on peräisin Device Manager).

Olen niin menetetty ja turhautuneita ...........
Old 25 joulukuu 2008, 10:45
Administrator Group

Sikäli kuin olen tietoinen sen uudelleen asentaa kaikki ajurit ja keskeisten Windows-tiedostoja, boot, rekisterin jne.

Mukauttaminen on näyttää pysyä sellaisena kuin se oli. Tiedostot, asennettujen ohjelmien valintoja eri asetuksia jne.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 joulukuu 2008, 11:14
Rahoittajien ryhmän

Ok, kiitos. Se vain kaatui jälleen BTW lol. I guess I'll kokeile eri hiiri, ehkä jostain syystä Razer on mennyt huonosti. Tarkistin ja kuljettajien ja firmware ovat ajan tasalla. Olisiko hiiri aiheuttaa koko tietokoneen lukita vaikka? En voinut edes saada Task Manager kautta CTL ALT DEL ..............
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows XP ei asenna / korjaus solosdk Windows-käyttöjärjestelmät 4 3 lokakuu 2009 14:54
Doing korjaus käytät Windows XP: n levy Irfan Windows-käyttöjärjestelmät 1 31. toukokuuta 2009 02:55
Ongelmia yritetään korjata Windowsin käyttäminen CD - Various virheet rondragon Windows-käyttöjärjestelmät 10 26th Feb 2009 11:32
Windows XP ei pysty korjaus - Apua! Arjay Windows-käyttöjärjestelmät 1 25 Jan 2008 05:04
Yritetään korjata Windows XP: n SATA-kova-asemaan. Please Help! oxygengiver200 Windows-käyttöjärjestelmät 1 2. Jan 2008 17:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.