![]() |
|
| |||
| |||
| LOL Ik weet het, het reparaties ramen, maar ik ben op zoek naar een beetje meer in detail worden beantwoord. Ik heb met Vid kaart problemen dus ik nam een uit. De een links in speelde een tijdje daarna neergestort (de ncontinuous raar geluid en vervolgens frezzing). Dus ik powered en herstart. Het werkte een tijdje, maar daarna begonnen mijn muis te slepen, zodat ik opnieuw opgestart en ging naar bed. Ik heb weer op en de muis nog steeds te slepen, zodat ik opnieuw opgestart (opnieuw niet koud reboot). Alles ging breidzaad dan. Ten eerste zou niet laden BIOS, dan ging bios opgestart en zou niet de veilige modus opstarten, dan ging in de veilige modus en de muis niet zou reageren op alles. SO I stilgelegd, en aangezien ik was stilgelegd, gepoept een gfx kaart uit en zet de andere een inch Start: zal niet afgelopen BIOS, en vervolgens het zegt, de video-ingang kan niet worden gelezen. Ik ben overgestapt kaarten weer dezelfde boodschap. Veel mislukte herstart later, ik kwam in mijn Vista-schijf en klik reparatie. Het lijkt te hebben hersteld, want ik ben nu hier, butr gerepareerd voor hoe lang en wat begon deze hele rotzooi lol? Anyways, doet de reparatie functie opnieuw alle stuurprogramma's terug naar de fabriek of iets? Mijn Razer muis toont Microsoft chauffeurs uit 2006 is mijn Logitech toetsenbord. Mijn vid kaart echter niet alleen met de NVidia drivers moet, maar het toont Ik heb twee vid kaarten geïnstalleerd die ik niet meer. (al deze info is afkomstig uit het Device Manager). Ik ben zo verloren en gefrustreerd ........... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor zover ik weet het opnieuw installeert de drivers en de kern van Windows-bestanden, het opstarten, register enz.
| |||
| |||
| Ok, bedankt. Het zojuist neergestort weer BTW lol. Ik denk dat ik probeer een andere muis, misschien om een of andere reden de Razer is gegaan slecht. Ik heb de drivers en firmware up-to-date. Zou een muis veroorzaken de hele computer vast al? Ik kon niet eens om Taakbeheer door CTL-ALT-DEL .............. |