| LOL jeg vet, det reparasjoner windows, men jeg ser etter litt mer i dybden svar.
Jeg har hatt Vid kort problemer så jeg tok en ut. Den venstre i spilt på en stund da krasjet (den rare ncontinuous støy og deretter frezzing). Så jeg drevet ned og startet på nytt. Det fungerte en stund men så min mus begynte å dra, så jeg omstartet og gikk til sengs. Jeg har igjen og musen var fortsatt dra så jeg omstartet (restarted, ikke kald reboot). EVERYTHING gikk haywire da. Først ville den ikke laste BIOS, så den gikk oppstart bios og ville ikke støvel sikker modus, så den gikk i sikker modus og musen ville ikke svare på alle. Så jeg stoppet, og siden jeg ble nedstengt, pooped en GFX kortet ut og sette den andre i. Start: vil ikke komme forbi BIOS, og så sier videoinngangen ikke kan lese. Jeg byttet kortene igjen, samme melding. Mange feil på nytt senere, jeg popped i min Vista-platen og trykke reparasjon. Det synes å ha reparert som jeg er nå her, butr repareres for hvor lenge og hva som startet hele denne rotet lol?
Anyways, gjør reparasjon funksjon installere alle driverne tilbake til fabrikk eller noe? Min Razer mus viser Microsoft driverne fra 2006 som er mitt Logitech tastatur. Min vid kort imidlertid ikke bare viser Nvidia-drivere det skal, men det viser Jeg har to vid-kort installert, som jeg ikke lenger. (all denne informasjonen er fra Enhetsbehandling).
Jeg er så mistet og frustrert ........... |