Vad Windows Reparation göra? LOL Jag vet, det reparationer fönster, men jag letar efter lite mer ingående svar.
Jag har haft Vid kortet problem så jag tog ett ut. Det enda kvar i spelade för ett tag sedan kraschade (det konstiga ncontinuous buller och sedan frezzing). Så jag stängas av och startas om. Det fungerade ett tag men sedan min mus började dra, så jag startas om och gick till sängs. Jag fick tillbaka den och musen var ändå dra så jag startats (startas om, inte kall omstart). Allt gick OBERÄKNELIG sedan. För det första skulle inte ladda BIOS, så det gick startat bios och inte skulle starta upp felsäkert läge, då det gick i felsäkert läge och musen inte svara alls. Så jag stänga av, och eftersom jag stängdes, sket ut en GFX kortet och sätta den andra en tum Starta: kommer inte att komma förbi BIOS, och sedan säger, videoingången inte kan läsa. Jag bytte kort igen, samma budskap. Många misslyckades startar senare, jag popped i min Vista-skivan och klicka på reparation. Det verkar ha reparerats som jag nu här, butr repareras hur länge och vad som startade hela den här röran lol?
Hur som helst, går att reparera funktion installera alla drivrutiner tillbaka till fabriken eller nåt? Min Razer mus visar Microsoft förare från 2006 som är min Logitech tangentbord. Min vid kortet dock inte bara visar NVIDIA drivrutiner bör det, men det visar jag två vid kort installeras som jag inte längre. (all denna info är från Enhetshanteraren).
Jag är så förlorade och frustrerade ........... |