![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn computer is erg traag vandaag. Er was een bericht in een van de iconen van de taakbalk dat mijn virtuele geheugen is erg traag. Kunt u mij vertellen wat zijn de effecten van het virtuele geheugen te laag? Wat zijn de redenen? Hoe kan dit worden vastgesteld? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem een kijkje hier Chopra.
| |||
| |||
| Dankzij Wolfeymole, u bent zeer helpen. Je hebt een grote kennis van computer zaken. |
|
| |||
| |||
| 1) Klik met de rechtermuisknop op Deze computer. 2) Klik vervolgens op EIGENSCHAPPEN. 3) Klik vervolgens op VOORFIXATIE tabblad. 4) Nu SETTING Klik onder Prestaties. 5) Nu Opnieuw Klik VOORFIXATIE tabblad daar. 6) Klik vervolgens op Wijzigen onder Virtueel geheugen. 7) Een nieuwe vensters op uw scherm hier zorgvuldig zien dat station C (als u er slechts een besturingssysteem geïnstalleerd) is geselecteerd. 8) Nu selecteer Aangepaste grootte en de toename van de aantallen voor "begingrootte en de maximale omvang" en klik op SET en Klik tweemaal op OK. probeer dat aub |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Virtueel geheugen | schuur | Windows besturingssystemen | 5 | 22 jul 2008 14:48 |
| Virtueel geheugen Laag | iguana | Windows besturingssystemen | 1 | De 9 juli 2008 16:31 |
| Veranderd virtueel geheugen | muay | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 8 Jan 2008 12:16 |
| Virtueel geheugen problemen | AJLZ75 | Windows besturingssystemen | 8 | 31 aug 2007 13:09 |
| Virtueel geheugen | CraigG | Windows besturingssystemen | 7 | De 2 augustus 2007 02:37 |
| Thread Tools | |
| |