![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min dator är onormalt långsam dag. Det var ett meddelande på en av ikonerna i aktivitetsfältet som min virtuella minnet är väldigt långsamt. Kan du berätta vad är konsekvenserna av det virtuella minnet är låga? Vilka är orsakerna? Hur kan det vara fast? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt här Chopra.
| |||
| |||
| Tack Wolfeymole är du mycket hjälp. Du har en stor kunskap om datorn frågor. |
|
| |||
| |||
| 1) Högerklicka på Den här datorn. 2) klicka sedan på Egenskaper. 3) Klicka sedan på FÖRSKOTTSUTBETALNING fliken. 4) Nu Klicka SETTING under Prestanda. 5) Nu Igen Klicka FÖRSKOTTSUTBETALNING fliken där. 6) klicka sedan på Ändra under Virtuellt minne. 7) Ett nytt fönster kommer att visas på skärmen här noggrant se att enhet C (om och endast har ett operativsystem installerat) är markerad. 8) Nu väljer anpassad storlek och öka antalet framför "Ursprunglig storlek och Maximal storlek" och klicka och klicka på OK två gånger. Försök att behaga |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Virtuellt minne | byggnad | Windows-operativsystem | 5 | 22 juli 2008 14:48 |
| Virtuellt minne Låg | Iguana | Windows-operativsystem | 1 | 9 juli 2008 16:31 |
| Changed virtuellt minne | muay | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 8 januari 2008 12:16 |
| Virtuellt minne problem | AJLZ75 | Windows-operativsystem | 8 | 31 august 2007 13:09 |
| Virtuellt minne | CraigG | Windows-operativsystem | 7 | 2 august 2007 02:37 |
| Thread Tools | |
| |