![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Please kan du hjælpe mig med at forklare min mor disse spørgsmål: Hvad er Windows 7? Hvad er en Beta Version? Brug venligst enkle vendinger osv. Please svar hurtigt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 er den nyeste version af Microsoft Windows.
| |||
| |||
| Citat:
Hvad er Windows. Hvad er Windoze. Grammatik!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Deres grammatik er fint så vidt jeg kan fortælle. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, at det var ment som en vittighed. som i: hvad er vinduer betydning ... og vinduer. glasset dem om huse. hvad der er windoze gjorde nar ad vinduerne (OS) med hele døse del Har jeg ret mike? |
|
| |||
| |||
| Hey mike gjorde røven kildre når Katana, der er ene om det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 er, hvad Vista burde have været
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Citat:
(Du skal være en gammel matematiker for at forstå, at en!) Åh, og delta er to ned på beta: prøv gamma ...
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont ya bare elsker det, når tråde gå off topic? -_ -
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows 7 Beta Out. Klar til Download Now! | serverguy | Windows-operativsystemer | 53 | 17 marts 2009 09:24 |
| Windows 7 Hjælp - Hvordan kan jeg brænde Beta DVD? | Poeticsoul44 | Multimedia & Codecs | 4 | 25 januar 2009 13:55 |
| Jeg har lige fået den nye MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 21. nov 2008 19:50 |
| Windows beta versioner .... | Jimmy Hat | Windows-operativsystemer | 1 | 24. maj 2008 06:33 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 6 marts 2008 13:19 |
| Thread Tools | |
| |