![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ole hyvä ja voit auttaa minua selittämään äitini näihin kysymyksiin: Mikä on Windows 7? Mikä on Beta-versio? Käyttäkää yksinkertaisesti jne. Vastaa pian. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 on viimeisin versio Microsoft Windows.
| |||
| |||
| Quote:
Mitä ovat Windows. Mitä on Windoze. Kielioppi!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Niiden kielioppi on vain kauniita niin pitkälle kuin voin kertoa. |
|
| |||
| |||
| Luulen, että se oli tarkoitettu vitsiksi. kuten: mitkä ovat ikkunat tarkoitettu ... ja ikkunat. lasi, jotka koskevat taloa. mikä on windoze oli tehdä pilaa ikkunat (os) kanssa koko torkkua osa Olenko oikeassa mike? |
|
| |||
| |||
| Hei mike ei teidän Butt hivellä kun Katana mukaisesti yksi sen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 on mitä Vista olisi pitänyt
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Quote:
(Sinun täytyy olla vanha matemaatikko arvioida, että yksi!) Niin, ja delta on kaksi alaspäin beeta: yritä gamma ...
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont ya vain rakastan sitä, kun kierteet mene pois topic? -_ -
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows 7 Beta Out. Ready to Download Now! | serverguy | Windows-käyttöjärjestelmät | 53 | 17th Mar 2009 09:24 |
| Windows 7 Ohje - Miten polttaa Beta DVD? | Poeticsoul44 | Multimedia & Codecs | 4 | 25 Jan 2009 13:55 |
| Sain uuden msn, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 21. marraskuu 2008 19:50 |
| Windows betaversiot .... | Jimmy Hat | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 24. toukokuuta 2008 06:33 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Web-selaimet ja FTP Clients | 5 | 6. Maaliskuu 2008 13:19 |
| Thread Tools | |
| |