![]() |
|
| |||
| |||
| Kunt u me helpen om uit te leggen aan mijn moeder de volgende vragen: Wat is Windows 7? Wat is een Beta versie? Gebruik eenvoudige termen enz. Beantwoord snel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 wordt de laatste release van Microsoft Windows.
| |||
| |||
| Citaat:
Wat zijn Windows. Wat is Windows. Grammatica!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| De grammatica is prima voor zover ik kan vertellen. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat het bedoeld was als een grap. zoals in: wat zijn vensters zin ... en ramen. de glazen die op huizen. wat is windows was het maken van plezier van Windows (het OS) met de hele dutten deel ben ik juist Mike? |
|
| |||
| |||
| Hey mike heb je kont kietelen toen katana van een op het? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 is wat Vista had moeten zijn
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
(Je moet een oude wiskundige te beseffen dat een!) Oh, en delta is twee op bèta: probeer gammastralers ...
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont ya just love it wanneer threads gaan off topic? -_ -
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 7 Beta Out. Ready to Download Now! | serverguy | Windows besturingssystemen | 53 | 17 mrt 2009 09:24 |
| Windows 7 Help - Hoe brand ik De Beta DVD? | Poeticsoul44 | Multimedia & Codecs | 4 | 25 Jan 2009 13:55 |
| Ik ben net de nieuwe MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 21 nov 2008 19:50 |
| Windows bèta versies .... | Jimmy Hat | Windows besturingssystemen | 1 | 24 mei 2008 06:33 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 5 | De 6 maart 2008 13:19 |
| Thread Tools | |
| |