![]() |
|
| |||
| |||
| Snälla kan du hjälpa mig att förklara för min mamma dessa frågor: Vad är Windows 7? Vad är en beta-version? Använd enkla termer etc. Svara snart. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 är den senaste versionen av Microsoft Windows.
| |||
| |||
| Citat:
Vad är Windows. Vad är Windoze. Grammatik!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Deras grammatik är bara bra så vitt jag kan berätta. |
|
| |||
| |||
| Jag tror att det var menat som ett skämt. som i: Vad är Windows innebörd ... och fönster. glaset som på hus. vad som är windoze gjorde narr av fönster (OS) med hela SLUMRA del är jag rätt mike? |
|
| |||
| |||
| Hej Mike gjorde dig kittlar när Katana som en på det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 är vad Vista borde ha
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Citat:
(Du måste vara en gammal matematiker för att förstå att en!) Åh, och deltat är två ner på beta: prova gamma ...
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont ya bara älskar när trådar gå off topic? -_ -
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows 7 Beta Out. Färdig att Download Now! | serverguy | Windows-operativsystem | 53 | 17 mars 2009 09:24 |
| Windows 7 Hjälp - Hur kan jag bränna Beta DVD? | Poeticsoul44 | Multimedia & Codecs | 4 | 25 januari 2009 13:55 |
| Jag fick det nya MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 21 november 2008 19:50 |
| Windows beta versioner .... | Jimmy Hat | Windows-operativsystem | 1 | 24 maj 2008 06:33 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 5 | 6 mars 2008 13:19 |
| Thread Tools | |
| |