![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej der. Jeg har Windows Vista Business 32-bit Os der kører på mit nuværende system. Det er gemt i en enkelt partition lige størrelse harddisk 1 TB.
Jeg planlægger at installere 64bit version af Vista over 32bit og jeg ved, at jeg er nødt til at gøre en ren installation, så mit spørgsmål er, hvordan jeg griber det an? Hvordan kan jeg slette den aktuelle version af Vista? Har jeg brug for at partitionere min drev? Eller bare indsætte at 64bit disk på bootup? Skål |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Boot fra 64 CD og omgøre partitionerne, derefter installere.
|
|||
|
|||
|
Ved at omgøre partitionerne mener du partition den i 2 eller 3 partitioner? Og er der behov for at formatere disken?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan sandsynligvis formatere og partitionere drevet i Vista setup manager er det Dave siger, tror jeg. Det, eller du kan bare starte op og Nuke det og derefter bruge den cd, men den andens hurtigere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|