![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi. Minulla on Windows Vista Business 32-bit Os käynnissä minun nykyiseen järjestelmään. Se on tallennettu vain yksi osio yhtä kokoa kovalevy 1TB. Olen aikoo asentaa 64bit version Vistan 32bit ja minun tarvitse tehdä puhtaan asennuksen joten kysymys on, miten voin mennä siitä? Miten voin poistaa nykyinen versio Vista? Tarvitseeko minun osio minun ajaa? Tai vain lisätä, että 64bit levy on käynnistyskansiosta? Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käynnisty 64 CD-ja redo osiot, sitten asentaa.
| |||
| |||
| Tekijä redo osioista do you mean osio se 2 tai 3 osiota? Ja onko tarvetta alustaa levyn? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit ehkä alustaa ja osioida asema on Vista setup johtaja mitä Dave's sanoa, luulisin. Se, tai voit vain käynnistyksen yhteydessä, ja ydinvoima ja käytä sitten CD: ltä, mutta toisen nopeampaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows Vista 32bit> 64bit Upgrade | Ozzie82 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 19 syyskuu 2009 12:52 |
| 32bit XP ja 64bit Vista OS | rrico18 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 22. Joulukuu 2008 10:54 |
| Vista 32bit tai 64bit | headnet15 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 26. marraskuu 2007 05:33 |
| Ohje asennettaessa näköala 64bit Windows 32bit, auta! | hodgey1968 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 16. lokakuu 2007 10:01 |
| Vista, 32bit tai 64-bittinen?? | Thunderer | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 17. Sep 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |