![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg har Windows Vista Business 32-bit Os kjøre på dagens system. Det er lagret i en enkelt partisjon som tilsvarer størrelsen på harddisken 1TB. Jeg planlegger å installere 64bit versjonen av Vista over 32bit og jeg vet at jeg trenger å gjøre en ren installasjon så spørsmålet mitt er hvordan går jeg med det? Hvordan kan jeg slette den gjeldende versjonen av Vista? Må jeg partisjonere min stasjoner? Eller bare sette inn som 64bit disken på bootup? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Boot av 64 CD og redo partisjonene, og deretter installere.
| |||
| |||
| Ved å gjøre om partisjonene mener du partisjonere den i 2 eller 3 partisjoner? Og er det et behov for formatering av disken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan sannsynligvis formatere og partisjonere stasjonen i Vista setup manager er det Dave's si, tror jeg. Det eller du kan bare boot og atomvåpen den og deretter bruke CD, men den andre er raskere.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Vista 32bit> 64bit oppgradering | Ozzie82 | Windows-operativsystemer | 8 | 19 september 2009 12:52 |
| 32bit XP og 64bit Vista OS | rrico18 | Windows-operativsystemer | 3 | 22 desember 2008 10:54 |
| Vista 32bit eller 64bit | headnet15 | Windows-operativsystemer | 3 | 26 nov 2007 05:33 |
| Hjelp med å installere Vista 64bit over windows 32bit, kan hjelpe! | hodgey1968 | Windows-operativsystemer | 4 | 16 oktober 2007 10:01 |
| Vista 32bit eller 64bit?? | Thunderer | Windows-operativsystemer | 8 | 17nde sep 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |